Part 33. .

4.2K 108 14
                                    

.
Mr Kim တို႔ဇနီးေမာင္နံနဲ႔ Mr manoban တို႔ဇနီးေမာင္နဒတို႔ အတူျပန္သြားၿပီးမၾကာလိုက္ ..
Jisoo နဲ႔ Chaeyoung တို႔အတြဲလည္း ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ ျပန္ထြက္သြားၾကေတာ့...
ေဆးရုံမွာ Jen Lisa တို႔ မိသားစု သံုးေယာက္သာ က်န္ခဲ့သည္။

"Wow! Appa သမီးေလးက ခ်စ္စရာေလး..ဘူနဲ႔တူတာလဲကြာ..."

"ဘယ္သူနဲတူလဲ ကိုကို ေျပာၾကည့္ေလ.."

"မ်က္ႏွာက ဝိုင္းဝိုင္းေလး ..ႏွာေခါင္းေလးက လံုးလံုးေလး..ပါးေလးက ေဖာင္းေနတာဘဲ ႏႈတ္ခမ္းေလးက ေသးေသးေလးနဲ႔ ဖူးေနတာ..နီတာရဲေလးက Omma နဲ႔ ပိုတူေနပါလား...😀"

"ဟုတ္ရဲ႕လား ကိုကိုရယ္.."

"honey ၾကည့္မွာလား..ခနေလး ကိုယ္ခ်ီပို႔ေပးမယ္..."

"ေျဖးေျဖးခ်ီေနာ္.."

"အင္းပါ...

"အင့္....အူဝဲ..အင့္..😪
..(ကေလး ငိုသံ)

"..အြန္း Appa ရဲ႕အသည္းေလး အိပ္ပုတ္ေလးေရ ခ်ိဳခ်ိဳဆာၿပီလား.."

"အင့္...😢

"ေအ...ေအ..Appa Omma ဆီပို႔ေပးမယ္...😁"

ေျခတံေသးေသး..လက္တံေသးေသးေလးေတြကို အႏွီးျဖဴေလးေအာက္ကေန ရုန္းေနတဲ့...သမီးေလးကိုၾကည့္ၿပီး..Lisa တစ္ေယာက္ ဇြတ္အသည္းေတြယားေနေလရဲ႕...။
"ရႊတ္😙"..နီတာရဲ သူ႔သမီးေလးရဲ႕ပါးေလးကို ငုံ႔နမ္းလိုက္ၿပီး...jen ဆီခၽီပို႔ေပးလိုက္သည္။...
.
"honey ya! ..သမီးေလးကိုၾကည့္ပါအံုး ႏို႔ဆာေနၿပီ ျဖစ္မယ္ ပါးစပ္ေလးတလႈပ္လႈပ္နဲ႔..."

"ဟုတ္မယ္ ကိုကို jen ကိုေပး "

"ႏိူင္ရဲ႕လား honey ရယ္..မႏိူင္ရင္ ကိုယ္ nurse မေလးဆီက စလင္💉 တစ္ခုေလာက္ သြားယူလိုက္မယ္ေလ.."

"ႏိူင္ပါတယ္ ကိုယ္ရဲ႕...သမီးေလးကို jen ကိုယ္တိုင္ ႏိူ႔ဦးေရ တိုက္ခ်င္တယ္..."

"ဟုတ္ပါၿပီကြာ..."

Jen က ကေလးကို ႏိူ႔စို႔လို႔ရေအာင္ အက်ႌကို လွန္ၿပီး ႏိူ႔တိုက္လိုက္သည္။..
Lisa ကေတာ့ jenအနားက ထိုင္ခံုေလးမွာ ထိုင္ၿပီး သူ႔သမီးေလး ႏို႔စို႔ေနတာကို ထိုင္ၾကည့္ေနလိုက္သည္။..
.
"သမီးေလး ဗိုက္အရမ္းဆာေနတာျဖစ္မယ္ေနာ္ ကို... ႏိူ႔စို႔ေနလိုက္တာ ျကည့္စမ္းပါအံုး...ကိုရဲ႕.."

Never Say Me Goodbye Where stories live. Discover now