Part(9)

2.7K 144 12
                                    

"Jennie. .."

"ကိုကို..jen ကိုဘာလုပ္မလို႔လဲ." "

"မင္း ငါ့မိန္းမ အရမ္းျဖစ္ခ်င္တယ္မလား....."

"ရွင္..."

"ဟုတ္တယ္ေလ...မင္းက...ငါနဲ႔အရမ္းေနခ်င္ေနတယ္မလား...မင္း..ညက ငါ့အေဖကို ဘာေျပာလိုက္တာလဲ..."

"Jen ဘာမွမေျပာလိုက္ရပါဘူး.."

"ငါယုံမယ္ထင္လား...မင္းမေျပာရင္..ဘယ္သူက ငါ့ကိုအျပစ္ေျပာမလဲ..."

"ကိုကို jen တကယ္ မလိမ္ပါဘူး...jen ေလ Appa ကို ဘာမွမေျပာရပါဘူး...တကယ္ပါ ကိုကိုရယ္..."

"လာပါ...ငါ့မိန္းမ ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးမယ္.."

"မလုပ္ပါနဲ႔..ကိုကိုရယ္...jen ေတာင္းပန္ပါတယ္..."

ေၾကာက္သည္။...jen Lisa ကို တကယ္ေၾကာက္သည္။...
ကေလးဘ၀ကတည္းက...ေၾကာက္ခဲ့သည္။..

အရြယ္ေရာက္လာလို႔ ႀကိတ္ၿပီး ခ်စ္ခဲ့ရေပမယ့္....
Lisa. .သူမအေပၚ ၾကမ္းတမ္းတာကို jen ေျပာမျပတတ္ေအာင္ ေၾကာက္သည္။..
.
အခုလည္း...လက္အုပ္ေလးခ်ီၿပီး Lisa ကို အႏူးအညြတ္ေတာင္းပန္ေနမိသည္။..
Lisa ကေတာ့ ငယ္ႏိူင္ပီပီ..အေလၽွာ့ မေပးဘဲ..
.
Jen ရဲ႕ကိုယ္ေလးကို သူ႔ကုတင္ေပၚ ေဆာင့္တြန္းခ်လိုက္သည္။...
.
ထို႔ေနာက္....
.
သူ႔အက်ႌကိုခၽြတ္ကာ လြင့္ပစ္လိုက္သည္။...
.
သူ႔ပံုစံကိုၾကည့္ၿပီး...jen မွာၾကက္သီး ဖ်န္းဖ်န္းထေနမိသည္။
.
ေၾကာက္လြန္းလို႔လား..မသိ..
ကုတင္ေပၚမွာ...ကုန္းထလာၿပီး..
.
"ကိုကို ဘာလုပ္ဖို႔လဲဟင္!.."

"........."

တုံ႔ျပန္မႈမေပးဘဲ...jen ကို အၾကည့္စူးစူးနဲ႔ စိုက္ၾကည့္လိုက္ၿပီး..

"မင္း အက်ႌေတြခၽြတ္..

"ရွင္..

"ဟာကြ..မင္းအက်ႌေတြ ခၽြတ္လို႔ေျပာေနတယ္ေလ..ငါခၽြတ္ေပးရမလား..."

"ဟင္!..ကိုကို...မရဘူးေလ..ဘေတြလုပ္ခိုင္းေနတာလဲ..ကိုကိုရဲ႕..."

Jen. .တစ္ေယာက္ Lisa ရဲ႕ လက္ကေန အတင္းရုန္းေနေပမယ့္...
အခ်ည္းႏွီးပါဘဲ...
Lisa ကေတာ့...jen ရဲ႕လက္ကို အတင္းဖမ္းခ်ဳပ္ထားၿပီး..
Jen ရဲ႕အထူမပါး..ပန္းႏုေရာင္ႏႈတ္ခမ္းတစ္စံုကို အမိအရစုပ္နမ္းလိုက္သည္။...
.
.
"အြန္း..လႊတ္ေပး...jen. ကိုလႊတ္ေပး...."

Never Say Me Goodbye Where stories live. Discover now