Part 19...+++

8.3K 149 20
                                    

.
"သားေရ လာပါအံုး...appa ဆီ...ခနေလာက္.."

"Nae appa. .."

Lisa ..jisoo ေျပာလိုက္တဲ့ Kai ဆိုတဲ့ နာမည္ကိုၾကားၿပီး...ေဒါသထြက္ၿပီး အိမ္ထဲျပန္၀င္လာခ်ိန္မွာေတာ့...
သူ႔အေဖက ဧည့္ခန္းထဲလာခဲ့ဖို႔...လွမ္းေခၚလိုက္သည္။...
.
"ထိုင္ သား..."

Lisa ဆိုဖာေပၚထိုင္ခ် လိုက္ၿပီး သူ႔ ဖခင္ကို ၾကည့္လိုက္သည္။

"သားကို Appa က မေန႔ကတည္းက..ေျပာျပခ်င္ေနတာ.."

"Nae ဘာအေၾကာင္းမ်ားလဲ Appa .."

"ေထြေထြထူးထူး မဟုတ္ပါဘူးကြာ...appa ေျပာတဲ့ appa ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း Kim ေလ သမီး jen ေလးရဲ႕ အေဖေပါ့..."

"Nae. . ဆက္ေျပာျပပါ Appa. ."
.
💭ဒီအေၾကာင္းက ဘာလိူ႔ ေထြေထြထူးထူး မဟုတ္ရမွာလဲ Appa ရယ္ ကၽြန္ေတာ္ ေယာကၡမအေၾကာင္းလည္း...ကၽြန္ေတာ္အတြက္ အေရးႀကီးတာဘဲေလ...💭
.
"ေအပါ ဆက္ေျပာမယ္...Kim ကို ျပန္ေတြ႕ၿပီးတဲ့ေလ...မေန႔မနက္ကတည္းက hyo ကဖုန္းဆက္လာတယ္ေလ...
(Hyo ဆိုတာ jen ရဲ႕အေမေနာ္)
သူ႔ေယာက်္ားကိုေတာ့ ျပန္ေတြ႕ၿပီး...ကေလးအငယ္တစ္ေယာက္ကိုေတာ့ မေတြ႕ေသးဘူးဆိုဘဲ...Kim က အခု က်န္းမာေရး အရမ္းမေကာင္းဘူး...သားရဲ႕ ပိုဆိုးတာက သူ႔ကေလး ႏွစ္ေယာက္ကိုဘဲ ေတာင္းတေနတာတဲ့ေလ...သမီး jen ေလးကိုလည္း သူ႔ Omma က ျပန္လာေခၚေတာ့မွာ..."

"Jen က လိုက္မွာတဲ့လား appa. ."

"လိုက္မယ္ ထင္တယ္ ..appaလည္း မေမးရေသးဘူး.. jen ေလးက ဖခင္ေမတၱာကို ငတ္ေနတာ ၾကာၿပီေလ...ေနာက္တစ္ခုက ဘာျဖစ္ျဖစ္ သမီးေလးကေတာ့ လိုက္သြားရမွာဘဲ..."

"ဘာလို႔လဲ..."

" သူ႔အေဖ Kim က...က်ိက်ိတက္ ခ်မ္းသာတဲ့ ဘူဆန္ဘက္က သူေဌးႀကီးရဲ႕ သားေလ...jen ေလးရဲ႕ ဘိုးဘြားေတြက တအားခ်မ္းသာေတာ့...အေျခခံလူတန္းစားက ဆင္းသက္လာတဲ့ jen ရဲ႕အေမနဲ႔ သေဘာမတူဘဲ ခြဲခဲ့တာေပါ့...အခုေတာ့..jen ရဲ႕အဖြားက သူ႔သားခံစားေနရတာကို ၾကည့္ၿပီး...ေနာင္တရေနပါၿပီးတဲ့ေလ...ေျမးေတြကို သူတို႔ဆီကို ျပန္ေခၚထားေတာ့မယ္ဆိုတာ...appa ကို ႀကိဳၿပီး ဖုန္းဆက္ေျပာျပထားတာ...😃"

"အငယ္တစ္ေယာက္ကို အရင္ရွာၾကည့္ေပါ့....jen က ဒီမွာရွိေနတာ စိတ္ခ်ရတာဘဲ😯😧..."

Never Say Me Goodbye Where stories live. Discover now