Part 25

2.6K 129 12
                                    

.
"ကလင္🎵...ကလင္🎶...ကလင္🎶..ကလင္🎵...☎..

"hello. ..

"Nae သူေဠး...ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူေဠးစံုစမ္းခိုင္းထားတဲ့ ကိစၥကို ...စုံစမ္းၿပီးသြားပါၿပီ.."

"ဟုတ္လား..ဘာသတင္းထူးတာလဲ...."

"သူတို႔ အခုKorea ကို ေရာက္ေနပတယ္လို႔ သတင္းၾကားပါတယ္..အစ္ကိုေလး..စာေမးပြဲ ၿပီးရင္ New Zealand ျပန္ေတာ့မွာ..မၾကာေတာ့ဘူး  "

"ဟာ! မျဖစ္ဘူး..ႏွစ္ေယာက္လံုးကို အမိဖမ္းလာၿပီ...ငါ့အိမ္ေျမေအာက္ခန္းမွာ ထည့္ထားလိုက္...ငါလည္း.ဆိုးလ္မွာ သမီးႀကီး..ေဆးရုံဆင္းၿပီး ကိစၥနဲနဲက်န္တာ...လုပ္ေပးၿပီး..ဘူဆန္ကို ျပန္လာေတာ့မွာ...."

"Nae. .သူေဠးျဖစ္ေစခ်င္းသလို  ျဖစ္ေစရပါမယ္...ဒါပါဘဲ ခင္ဗ်ာ..ကၽြန္ေတာ္ကို ဖုန္းခ်ခြင့္ျပဳပါအံုး...သူေဠး..."

"ေကာင္းပါၿပီကြာ ဘာလုပ္လုပ္ သတိလက္မလႊတ္ေစနဲ႔..."

"ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်ာ..."

တိ.......

"ဂေလာက္..."

Mr Kim တစ္ေယာက္...လက္ေပၚမွာ ကိုင္ထားတဲ့ ႀကိဳးဖုန္းကို ဖုန္းခြက္
ထဲ ထည့္လိုက္ၿပီး..
အနားမွာ ရွိတဲ့ ဆိုဖာေပၚကို ေျပာင္း
ထိုင္လိုက္သည္။...
.
"Omma ေရ omma. ..

အေမျဖစ္သူကို ေခၚၿပီး...အိမ္ထဲကို ၀င္လာတဲ့..
Jen ရယ္ Mr manoban နဲ႔ သူ႔တပည့္ ႏွစ္ေယာက္..

သူတပည့္ေတြက jen ရဲ႕ပစၥည္းထုတ္ေတြကို ေနရာခ်ေပးၿပီး...
အိမ္ႀကီးဘက္ကို ျပန္ထြက္သြားၾကသည္။

"သမီးေလး..."

"Appa. ..Omma ေရာဟင္!"

"ရွိပါတယ္ရွင့္..."

Jen အေမးကိုေျဖရင္း အေပၚထပ္ကေန ျပန္ဆင္းလာတဲ့ Mrs Kim ...

"ေဆးရုံဆင္းမယ္ဆိုတာ..ဘာလို႔ Omma တို႔ကို မေျပာတာလဲ သမီးရယ္...ဘာလို႔. ..appa manoban ကို အလုပ္ရႈပ္ေအာင္ လုပ္ေနတာလဲ..."

"မရႈပ္ပါဘူး hyo ရာ နင္တို႔သမီး ဆိုေပမယ့္ ငါ့သမီးလိုဘဲေလ..."

"အားနာလြန္းလို႔ပါဟာ...ငါလည္း Kim ရဲ႕ေ၀ယ်ာဝိစၥေတြကို လုပ္ေပးၿပီး..ေဆးရုံကို လိုက္သြားမလို႔...အခုျပန္ေရာက္ေတာ့ အေတာ္ဘဲေပါ့..."

Never Say Me Goodbye Where stories live. Discover now