.
သူေနခဲ့တဲ့ အခန္းေလးထဲမွာဘဲ...
Jen တစ္ေနကုန္...အခ်ိန္ေတြ...
ကုန္ေနခဲ့သည္။...
တခ်ိဳ႕ေယာက်ာ္းေလးေတြက...
အခန္းကို သပ္သပ္ရပ္ရပ္...
သိမ္းဆည္းထားတတ္သည္။...
.
စည္းကမ္းႀကီးၿပီး...
ခ်ဳပ္ခ်ယ္တတ္...ကပ္စီးနဲေကာ္တရာ...ဇီဇာေၾကာင္တတ္တဲ့...
ေယာက်ာ္းေလးေတြက...
ေနရာတကာ...သူတို႔ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္..ပစၥည္းေတြစနစ္တက်...ထားတတ္တာဘဲလို႔...jen ထင္ခဲ့သည္။..
.
ဒါေပမယ့္...Lisa ကအဲ့လိုမဟုတ္...သ၀န္တိုတာက လြဲရင္ သူ႔ရဲ႕ပိုင္ဆိုင္မႈအားလံုးကို ေသခ်ာ..မွန္ဗီဒိုထဲမွာ သိမ္းထားသည္။...
.
အရုပ္ေလးေတြက..သူ႔အႀကိဳက္ျဖစ္မယ္ ထင္သည္။...
မ်ားစြာေသာ အရုပ္ေတြက ပံုစံမ်ိဳးစံု သူ႔ဆီမွာရွိသည္။...
Jen နဲ႔အတူမေနျဖစ္ခင္ကတည္းက သူ႔အရုပ္ေတြက ရွိေနသည္။..
သူ႔အရုပ္ေတြမ်ားသေလာက္...ငယ္ငယ္ကဆို jen ဆီကအရုပ္ေတြက သူလုယူေသးသည္။...
သူယူထားထားအရုပ္ေတြကို တခ်ိဳ႕ကေလးေတြလို ဖ်က္စီးပစ္လိုက္တာမဟုတ္ဘဲ...
ဗီဒိုသပ္သပ္ တစ္လံုးထဲမွာ စီထည့္ထားသည္။
.
စာအုပ္စင္ေပၚမွာလည္း...စာအုပ္မ်ိဳးစုံ...Couple ဖန္ခြက္ေလးေတြ...ပန္းကန္ေလးေတြ...စရာအရုပ္ေလးေတြကအစ Couple ...အမ်ိဳးအစားေတာ္ေတာ္စံုသည္။...အဲ့ဒါကေတာ့...
စာအုပ္ေတြနဲ႔အတူ ထား
... ထားသည္။
.
တစ္ခုေတာ့ ရႈပ္ပြေနတာရွိသည္။
အဲ့ဒါက သူ႔အ၀တ္ဗီဒိုေလးပါ...
အေပၚမွေအာက္....ေအာက္မွအေပၚကို ဆြဲလွန္ထားၿပီး...
၀တ္ၿပီးတာေရာ မ၀တ္ၿပီးတာေရာ ေရာသမေမႊထားသည္။..
Jen ကဘဲ သူ႔အ၀တ္ဗီဒိုကို ရွင္းေပးေနရသည္။...
သူ႔ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာ jen ထားေပး ထားတဲ့ ျခင္းေတာင္းထဲမွာ ၀တ္ၿပီးသား အ၀တ္ေတြကို တစ္ခါမထည့္...
သူခ်ိတ္ခ်င္တဲ့ေနရာခ်ိတ္...
ထားခ်င္တဲ့ေနရာ ထားတတ္သည္။
ဒါလည္း jen ဘဲ လိုက္ေကာက္စုေပးရသည္။
အဲ့ဒီတစ္ခုကေတာ့ Lisa သပ္သပ္ရပ္ရပ္မရွိ...။
.
Jen ဒီေန႔ ေသခ်ာရွင္းေပးၿပီး...
သူ႔အခန္းထဲကေန ျပန္ထြက္လာလိုက္သည္။...
အခန္းတံခါးကို ပိတ္ဖို႔ လုပ္လိုက္ေတာ့ jen ရင္ဘတ္ေတြ မြန္းက်ပ္လာသည္။..လြမ္းေနသလိုလိုနဲ႔ ဒီအခန္းေလး တြယ္တာေနသလိုလို ထြက္မသြားခ်င္ သလိုလိုနဲ႔..အမည္မေဖၚႏိူင္တဲ့ ခံစားမႈတစ္ခ်ိဳ႕ကို...မခံစား ႏိူင္ေတာ့တဲ့ အဆံုး ထိုအခန္းထဲကို ျပန္၀င္လိုက္သည္။
.
"ကိုကို...jen ကို ဘာနဲ႔ျပဳစားထားတာလဲဟင္!...😢ကိုကို မရွိတဲ့အခန္းေလးထဲမွာေတာင္...
မခြဲႏိူင္ မခြာရက္ျဖစ္ေနတာ..ကိုကို အေငြ႕အသက္ေတြနဲ႔သာ ျပည့္နက္ေနတဲ့...ဒီအခန္း...jen မထြက္သြားႏိူင္ဘူး...အီး😭...ဟီး😢...ရူးခ်င္လာၿပီ...အဟင့္..😭..
.
.
မနက္ျဖန္ဆို ဘူဆန္ကို ျပန္ရေတာ့မွာမို႔...jen ..Lisa ကိုအရမ္းေတြ႕ခ်င္ေနသည္။...
.
အေတြးေပါက္လာသလို...Lisa နဲ႔ သြားခဲ့တဲ့ ဘုရားေက်ာင္းႀကီးဆီကို ထြက္လာလိုက္သည္။
.
ဖာသာက ေျပာဖူးတယ္ေလ Lisa ကစိတ္ညစ္တိုင္း...အဲ့ဘုရားေက်ာင္းကို သြားေနၾကဆိုတာ ႀကိဳသိေနခဲ့လို႔....
YOU ARE READING
Never Say Me Goodbye
Fanfictionအခ်စ္စစ္ဆိုတာ... ရွာရင္မေတြ႕ႏိူင္ပါဘူး.. ကိုယ္တိုင္တည္ေဆာက္ရတာပါ...