.
"Kim jennie shii😀
.
Jen တို႔သမီးေယာင္းမ ႏွစ္ေယာက္...ေက်ာင္း၀င္းထဲေရာက္လို႔...ကားေပၚဆင္းဆင္ခ်င္း..
.
Jen ကို Kai က လွမ္းေခၚၿပီး...jen ေရွ႕မွာ ျပံဳးၿပီး လာရပ္ေနေလသည္။...
.
Kai ကို သူမရဲ႕ ေရွ႕တည့္တည့္မွာ ေတြ႕ေနရေတာ့...jen အေတာ္ေလး လန္႔သြားသည္။...ဒီျမင္ကြင္း Lisa သာ ေတြ႕သြားခဲ့ရင္...jen အတြက္..
တကယ္ နာက်င္စရာ ျဖစ္မွာေသခ်ာသည္။...
.
သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ သူကိုေတာ့...ပိုင္ဆိုင္ၿပီးမွ စြန္႔လႊတ္ရမယ့္ အျဖစ္ကို သူမ မလိုလားတာေၾကာင့္..."ေတာင္းပန္ပါတယ္ Kai ..jen ကို ထပ္ၿပီး မေႏွာက္ယွက္ပါနဲ႔လား."
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ nini ya! ..ကိုယ္က nini ဆီက အေျဖကို ေစာင့္ေနရတာၾကာၿပီ...ကိုယ္ nini ကို ခ်စ္တာလည္း..သိရဲ႕နဲ႔..ေႏွာက္ယွက္တယ္လို႔ ထင္ေနတုန္းဘဲလား.."
"ဟုတ္တယ္ jen အတြက္ အေႏွာက္ယွက္ျဖစ္ရတယ္...jiji လာ သြားၾကရေအာင္.. "
.
Jisoo လက္ကိုဆြဲၿပီး...kai ရဲ႕ေရွ႕ကိုျဖတ္သြားလိုက္သည္။Kai ကေတာ့ လြယ္လြယ္နဲ႔အရႈံးေပးတတ္သူမို႔..
သူ႔ေရွ႕ကို ျဖစ္ေလၽွာက္သြားမယ့္ jen ရဲ႕ လက္ကို ဖမ္းဆြဲလိုက္သည္။...
.
" Kai နင္ငါ့ကို စိတ္တိုေအာင္ မလုပ္နဲ႔ေနာ္...""ကိုယ္က...jen ဆီက အခ်စ္ကို ေတာင္းခံေနတာပါ...စိတ္တိုေအာင္ လုပ္ေနတာ မဟုတ္ပါဘူး.."
"လႊတ္ ငါ့လက္ကို လႊတ္...😬"
"Kai shii. .jen လက္ကို လႊတ္ေပးလိုက္ပါ...ေက်ာင္း၀င္းထဲမွာ ဆိုေတာ့ မသင့္ေတာ္ပါဘူး...ၿပီးေတာ့ jen က လူလႊတ္....
"Jiji ဆက္မေျပာပါနဲ႔...
Jen လက္ကို ဆြဲထားတဲ့ Kai ကို jisoo က အမွန္အတိဳင္း ေျပာျပဖို႔ဘဲ ရွိေသး...jisoo စကားမဆံုးခင္ေလးမွာဘဲ...jen ဆီက တားျမစ္ျခင္းကို ခံလိုက္ရသည္။....
"ဘာလို႔လဲ jen ya! ...
"ကိုကို မႀကိဳက္ဘူး...jiji. ..
.
"ငါက ဘာကိုမႀကိဳက္ရမွာလဲ Kim jennie. ..""ဟင္! ကိုကို..
"ဟုတ္တယ္.....
Jen နဲ႔ ji စကားေျပာလို႔ မၿပီးေသးတဲ့ အခ်ိန္မွာဘဲ Lisa နဲ႔ Chaeyoung တို႔ ႏွစ္ေယာက္..သူမတို႔ရဲ႕ အေနာက္ကို ထပ္ေရာက္လာျပန္သည္။...
Jen ကေတာ့ Lisa ကိုေတြ႕သြားေတာ့...ဒူးေတြပါ တုန္လာသည္။...
Lisa ဒီမနက္...Breakfast စားရင္း ေျပာထားတဲ့ စကားေတြေၾကာင့္....
Jen ခမ်ာ Lisa နဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းမႈမရခင္ေလးမွာ...ကြာရွင္းျပတ္ဆဲ ရမွာကိုေတာ့..ႀကိဳတင္ေၾကာက္ေနမိသည္။....
.
Jen လက္ကိုဆြဲထားတဲ့ Kai ကိုတစ္လွည့္..သူ႔ကို မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ ၾကည့္ေနတဲ့ jen ရဲ႕ မ်က္၀န္းေလးေတြကို တစ္လွည့္ စီ ၾကည့္လိုက္ၿပီး...
.
"Kai ya! မင္း သူ႔လက္ကို လႊတ္လိုက္ပါ..."
YOU ARE READING
Never Say Me Goodbye
Fanfictionအခ်စ္စစ္ဆိုတာ... ရွာရင္မေတြ႕ႏိူင္ပါဘူး.. ကိုယ္တိုင္တည္ေဆာက္ရတာပါ...