.
"honey ya! ကိုယ္ ဗိုက္ဆာၿပီ..""ခနေလးေနာ္...၅မိနစ္..."
ဘုရားေက်ာင္းကေန အိမ္ကိုျပန္ေရာက္ကတည္းက Lisa တစ္ေယာက္ အိမ္ေရွ႕က..jen စိုက္ထားတဲ့ ပန္းပင္ေလးေတြကို ေရေလာင္းေပးသည္။...
.
ပန္းေရေတြ ေလာင္းၿပီးၿပီမို႔..အိမ္ထဲကို ၀င္သြားၿပီး..jen ရွိရာ kitchen ထဲကို ခ်က္ခ်င္းေျပး၀င္သြားေလသည္။..
"ဘာခ်က္တာလဲ..""ပဲေခါက္ဆြဲ.."
"ဟာ!...အရမ္းႀကိဳက္တယ္..."
ေျပာေနရင္း Lisa တစ္ေယာက္ jen အနားကို သြားရပ္လိုက္သည္။..jen လည္းလွည့္အၾကည့္..
.
"အေမ့!😱..."👀...ဘာ..ဘာျဖစ္လို႔လဲ.."
''ဟာ! ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဟုတ္လား...ညစ္ပတ္ေနတာဘဲ က်န္...သြား...ေရသြားခ်ိဳး..."
"အင္းပါ ခနေလး...ကိုယ့္ honey လက္ရာေလးကို ျမည္းၾကည့္အံုးမယ္..."
"ေဒါက္💢..လက္ေပေပနဲ႔ မႏႈိက္နဲ႔...😡..."
"😵...အီး😭...လက္ဆစ္ကို ေခါက္ထည့္လိုက္တာ..လက္နာသြားၿပီ...😢"
"ေကာင္းတယ္...အခု ေရသြားခ်ိဳးမလား..မခ်ိဳးဘူးလား.."
"ခ်ိဳးမယ္..ဘုရားေက်ာင္းမွာလည္း..ခ်ိဳးလာၿပီးၿပီဟာကို..."
"ဒါမယ့္ ကိုကိုက...ပန္းေရ ေလာင္းေပးတယ္ေလ...လက္ေတြက ဗြက္ေတြေပေနလို႔ပါ...ကေလးက်ေနတာဘဲ...ေျပာေနရတာ..."
"ဗိုက္အရမ္းဆာေနလို႔ပါ.."
"အင္းပါ...ေရမခ်ိဳးခ်င္ေသးရင္ေတာင္...လက္အရင္ေဆးလိုက္ေနာ္...jen ကိုကို႔အတြက္ ပန္းကန္ထဲ ခပ္ထည့္ထားေပးမယ္..."
"Nae 😳. ..
Jen လက္မွာကိုင္ထားတဲ့ ဇြန္းရိုးနဲ႔ ဟင္းပန္းကန္ထဲႏႈိက္မဲ့...သူ႔လက္ေလးကို လွမ္းေခါက္လိုက္ေတာ့...အသားျဖဴတဲ့ သူက...ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို...နီရဲသြားၿပီး..ငိုမဲ့မဲ့ျဖစ္သြားသည္။...
သူက သည္ေနာက္ပိုင္း ဘာျဖစ္တာလဲေတာ့မသိ..ကေလးတစ္ေယာက္လိုဘဲ...ေပ်ာ့ႏြဲ႕လာသည္။...
.
ခနၾကာေတာ့ လက္ေဆးၿပီး..dining room ထဲကို သူ၀င္သြားသည္။...
သူ႔အတြက္..စားဖို႔....jenလုပ္ထားေပးၿပီးၿပီမို႔..ခ်က္ျပဳတ္လို႔ ေပေနတဲ့ အိုးခြက္ပန္းကန္ေတြကို...ယူၿပီးေဆးေၾကာလိုက္သည္။..
အိုးေတြ ေဆးၿပီးသြားေတာ့ jen လည္း...ညစာ စားရန္ dining room ထဲ၀င္သြားလိုက္သည္...။
.
"အယ္!😮...
YOU ARE READING
Never Say Me Goodbye
Fanfictionအခ်စ္စစ္ဆိုတာ... ရွာရင္မေတြ႕ႏိူင္ပါဘူး.. ကိုယ္တိုင္တည္ေဆာက္ရတာပါ...