.
✈✈✈....
.
Lisa. ..တစ္ေယာက္ ႏိူင္ငံျခားမွာ...ေက်ာင္းတက္ေနရေတာ့..သူမ်ားနည္းတူ...
ေက်ာင္းစာေတြနဲ႔ လံုးပန္းေနရတာ...တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ..ညဘက္ေတြမွာ...
အိပ္ေရးမ၀ခဲ့...။
.
ေလယာဥ္ေပၚမွာလည္း...တစ္ခ်က္ကေလးေတာင္ မအိပ္ငိုက္မိ...
Jen အတြက္ စိတ္ပူလြန္းလို႔ ျဖစ္ႏိူင္သည္။
.
တစ္ခ်ိဳ႕လူေတြက...
ထိုင္ခံု ေနာက္ေက်ာကိုမွီၿပီး အိပ္ေနလိုက္ၾကတာမ်ား အပူအပင္ ကင္းမဲ့စြာ....
Lisa မွာေတာ့....Korea ေျမကို အျမန္ေရာက္ေအာင္သာ အႀကိမ္ႀကိမ္ ဆုေတာင္းေနမိသည္။....
.
(6:00)နာရီ နီးပါး ေလယာဥ္စီးၿပီးေတာ့ သူေတာင္းတေနတဲ့ Korea Airport ဆီကို ေလယာဥ္ႀကီးက ဆင္းသက္သြားေလၿပီ။...
သူမ်ားေတြလို Luggage ဆြဲစရာမလိုတာေၾကာင့္...
လြတ္လပ္ေပါ့ပါးစြာျဖင့္...ေလယာဥ္ေပၚကေန မေျပးရုံ တမယ္..အျမန္ဆင္းသြားလိုက္သည္။....
Airport ကအထြက္မွာဘဲ Taxi တစ္စီး တားၿပီး ဘူဆန္ၿမိဳ႕ရွိ ေဆးရုံႀကီးဆီသို႔ ဦးတည္လာခဲ့သည္။
.
သူျပန္ေရာက္လာတဲ့ အခ်ိန္ကေတာ့...အခုဆိုရင္ ညေန ၄နာရီဘက္ကို နာရီ လက္တံက ညႊန္ျပေနခဲ့ၿပီ။
.
သူေဆးရုံေရွ႕ကို ေရာက္ေတာ့..
ညေန (၆)နာရီေတာင္ ထိုးေနသည္။
.
ေဆးရုံထဲကို Lisa သုတ္ေျခတင္၀င္သြားေလသည္။..
ပထမထပ္လည္း သူ...nurse..ေကာင္တာမွာ.. ေမးၾကည့္သည္။
.
"ဆရာမ...ဘူဆန္က...K Company ပိုင္ရွင္ရဲ႕သမီး..ေမြးလူနာ..Kim jennie ေလ...ဘယ္အခန္းလဲသိခ်င္လို႔ပါ....""ခနေလး ေစာင့္ေပးပါရွင့္..ကၽြန္မတို႔ ေမြးလူနာစာရင္း ၾကည့္ေပးပါ့မယ္..."
"ဟုတ္ ေက်းဇူးပါ ဆရာမ''
Nurse မေလးက ေမြူလူနာ စာရင္းရွာေပးၿပီးေတာ့..
"MrsKim jennie က ဒီအထပ္မွာ မရွိဘူးရီင္ ဒုတိယ အထပ္မွာ.သြားရွာၾကည့္လိုက္ပါ.."
"Nae ေက်းဇူပါ ကၽြန္ေတာ့္ကို ခြင့္ျပဳပါအံုး.."
"ႂကြပါ လူႀကီးမင္း Shii "
.
ပထမထပ္မွာ
မရွိတာေၾကာင့္.....
ဒုတိယထပ္ကို Lisa ေရာက္သြားခဲ့သည္။...
သူရင္တြင္းမွာေတာ့..တကယ္ ေျပာမျပတတ္ေအာင္...ပူေလာင္ေနသည္။
.
ေနာက္ထပ္ တစ္ႀကိမ္...Nurse ေကာင္တာဆီ သြားေမးၾကည့္ျပန္သည္။...
.
"ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမြးလူနာ Kim jennie ရဲ႕အခန္းနံပတ္ကို သိခ်င္လို႔ပါ.."
YOU ARE READING
Never Say Me Goodbye
Fanfictionအခ်စ္စစ္ဆိုတာ... ရွာရင္မေတြ႕ႏိူင္ပါဘူး.. ကိုယ္တိုင္တည္ေဆာက္ရတာပါ...