.
.
"သားႀကီးေရ..Lisa. .""Nae appa. ."
"ဒီေန႔ သားက..ေက်ာင္းသြားရင္ ညီမေလးတို႔နဲ႔ တူတူသြားေနာ္..."
"မသြားဘူး..."
"သားႀကီး...မဆိုးရဘူးေလ..."
"သားမဆိုးဘူး...အဲ့ ညီမေလးကို ၾကည့္မရတာ..."
(ေျပာထားအံုးေပါ့.. မူးေကာင္ရာ...ေနာက္မွအသဲသန္
မျဖစ္နဲ႔😕)
"သားရယ္...အဲ့လိုမေနရဘူးေလ..လိမၼာတယ္...appa ရဲ႕သားႀကီးကို...ေက်ာင္းက ျပန္လာရင္..သားလိုခ်င္တဲ့အရုပ္၀ယ္ေပးမယ္...""တကယ္ေနာ္...appa. ."
"အင္းပါ..သားႀကီးရယ္.."
Jen နဲ႔
Lisa ကေတာ့...ဘယ္ဘ၀က ေရစက္လည္းမသိ...
Lisa တစ္ေယာက္..jen ကို အမုန္းႀကီးမုန္းေနသည္။...
.
.
Jen ေလး..ဒီေန႔က စၿပီးေတာ့...
မူႀကိဳ စတက္ေတာ့မယ့္ ေန႔ေလးပါ...။
သူမရဲ႕ ေမေမ ကျပင္ဆင္ေပးၿပီးေတာ့...
Mr manoban ရဲ႕အိမ္ႀကီးဘက္ကို ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္။...Mr manoban က Mrs Kim တို႔ရဲ႕သားအမိကို လွမ္းေတြ႕ေတာ့...
.
.
"hyo လာခဲ့ေလ...ထိုင္ပါအံုး...သမီးေလးလည္း...ထိုင္ေလ:""Nae appa. ."
Jen က Mr manoban ကို appa လို႔ေခၚလိုက္တာေၾကာင့္..သူ႔ဖခင္ရဲ႕ ေဘးမွာရပ္ေနတဲ့ lisa က မႈန္ကုတ္ကုတ္နဲ႔...jen ကို ၾကည့္ေနတာကို...ေတြ႕လိုက္ရေတာ့....
Jen ခမ်ာ..Lisa ကိုေၾကာက္သြားကာ..မ်က္လႊာေလးခ်လိုက္မိသည္။...
.
.
"သမီး..jen. .ေလး..""Nae omma. ."
"သား Lisa ကို ...ကိုကိုလို႔ဘဲေခၚရမယ္ေနာ္...ၿပီးေတာ့ ...သမီး jisoo ကိုလည္း မမ လို႔ေခၚရမယ္ေနာ္...သမီးေလး..."
"Nae omma. .:"
"သမီးကို မမလို႔ မေခၚခိုင္းပါနဲ႔ omma Kim. .သမီးနဲ႔ jen နဲ႔က ရြယ္တူဘဲေလ...jiji လို႔ဘဲေခၚပါ..."
"Jen. .မမ jiji လို႔ေခၚမယ္ေနာ္..ရလား..."
Jisoo ဆက္ေျပာရင္လည္း ရမွာမဟုတ္မွန္းသိေနေတာ့...
.
"ရပါတယ္...jen ေခၚတတ္ရင္ရၿပီ...""ဟုတ္..မမ..jiji. ."
Jen လည္း...jiji နဲ႔ ရင္းရင္းႏွီးႏွီး..စကားေတြေျပာၿပီး..Lisa ဘက္ကို လွည့္ၾကည့္လာၿပီး..မဝံ့မရဲနဲ႔...
."ကိုကို..."
"မေခၚနဲ႔..."
Lisa က jen ကို ပိတ္ေအာ္လိုက္ေတာ့ jisoo က...
.
"ကိုကို ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲ...jen က ေကာင္းေကာင္းေခၚေနတာေလ.."
YOU ARE READING
Never Say Me Goodbye
Fanfictionအခ်စ္စစ္ဆိုတာ... ရွာရင္မေတြ႕ႏိူင္ပါဘူး.. ကိုယ္တိုင္တည္ေဆာက္ရတာပါ...