(2)

3.9K 150 19
                                    

.
.
ေဆးရုံေရာက္ၿပီး...မၾကာလိုက္...Mrs Kim jenhyo တစ္ေယာက္ သတိျပန္ရလာခဲ့ၿပီ..
Doctor လည္း..လာၿပီးစစ္ေဆးေပးလိုက္ေတာ့...

"Doctor လူနာရဲ႕..အေျခေနကဘယ္လိုလဲ..."

"အားနည္းေနလို႔ပါ...အားေဆးေသာက္လိုက္ရင္..သက္သာသြားမွာပါ.."

"ဟုတ္..Doctor. ."

"လိုအပ္တဲ့..အားေဆးနာမည္ေတြကို..ကၽြန္ေတာ္ေရးေပးလိုက္မယ္ေနာ္..Nurse ေကာင္တာမွာ..သြားယူလိုက္ေနာ္.."

"ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်.."

Doctor ရဲ႕စကားေတြကို နားေထာင္ၿပီး..Manoban တစ္ေယာက္..ေဆးစာရြက္ကိုယူၿပီး..nurse ေကာင္တာဘက္ကို ထြက္လာခဲ့သည္။..
အားေဆးေတြကိုယူၿပီး..Mrs Kim jenhyo ရွိရာ အခန္းထဲကိုျပန္၀င္လာလိုက္သည္။...
Mr Manoban ကို ေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းမွာဘဲ..Mrs Kim jenhyo က...

"Manoban ya!..ငါ့သမီးေလးေရာ.."

"ကေလးကို စိတ္မပူပါနဲ႔ဟာ..ငါအလုပ္သမားေတြကို ေသခ်ာမွာထားေပးၿပီးၿပီ.."

"ေက်းဇူးပါ..သူငယ္ခ်င္း.."

"အားတင္းထားပါေနာ္..hyo. ."

"အင္းပါ..."

"ကိုယ္သာ..တကယ္..ေနာက္အိမ္ေထာင္ျပဳသြားရင္..ငါဘယ္လို လုပ္ရမလဲဟင္!.."

"ငါ..Kim ကို..သြားေတြ႕ၿပီး.. ေျပာေပးမယ္ေနာ္..အခုေတာ့..နင္ ငါ့အိမ္ကို အရင္လိုက္သြားရမယ္...Kim ရဲ႕ ျခံထဲမွာသာနင္ဆက္ေနရင္...
နင့္အတြက္အဆင္ေျပမွာ မဟုတ္ဘူး..."

"အင္းပါ..ငါစဥ္းစားလိုက္အံုးမယ္.."

"ျမန္ျမန္..စဥ္းစားဟာ..နင့္ရဲေယာကၡမရဲ႕ စိတ္ဓာတ္ကို ငါအရမ္း ခ်ဥ္ေနၿပီ.."

"ငါက..ကိုယ္နဲ႔သမီးေလးကို...မေဝးေစခ်င္လို႔ပါ.."

"သူကမွ..သူ႔ကေလးကို ဂရုမစိုက္တာ..နင္ကဘာလို႔ ႏွေမၽွာေနတာလဲ.."

"မႏွေမၽွာပါဘူး..ကိုယ္ေပ်ာ္ေနရင္ရၿပီ..ငါက သမီးေလးမ်က္ႏွာကို..ေထာက္လို႔ပါ.."

"ငါနားလည္ပါတယ္..အဆို ျပန္ရေအာင္..နင္သက္သာၿပီမလား.."

"အင္..ငါလည္းသမီးေလးကိုစိတ္ပူေနၿပီ.."

Mrs Kim Jenhyo လည္း..သူမရဲ႕ သမီးေလးကို သတိရေနၿပီမို႔...အျမန္ပင္...ေဆးရံုထဲကေန..အျမန္ထြက္လိုက္သည္။....
.
.
.
.
Next week. ..
.
Mrs Kim jenhyo တစ္ေယာက္..ေဆးရုံကျပန္လာၿပီကတည္း..
အရင္လို မေပ်ာ္ႏိူင္...
စေနေန႔ေရာက္ေတာ့...
Mr Kim နဲ႔ Mrs Park တို႔ လက္ထပ္ခဲ့ၾကသည္။...
.
.
Mr Kim  ေနာက္အိမ္ေထာင္ျပဳသြားတာေၾကာင့္..Mrs Kim မွာအရမ္းခံစားေနရသည္။..ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့..သူ႔သမီးေလး..KimJennie ေလးက..အရမ္းငယ္ေသးလို႔ေလ..ဒါေပမယ့္..သူမအားတင္းထားမွ ရေတာ့မယ္ေလ..ငို လက္စ..မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္လိုက္ၿပီး..Mr Manoban ဆီဖုန္းဆက္လိုက္သည္။...အက်ိဳးအေၾကာင္းကို ေျပာျပလိုက္ေတာ့...
.
Mr Manoban လည္းအျမန္ပင္ သူ Company ကေနထြက္လာကာ..MrsKim jenhyo တို႔ သားအမိကို လာႀကိဳလိုက္သည္။..
.
.
.
.
နာရီ၀က္ေလာက္ၾကာေတာ့...
.
Mr Manoban ရဲ႕ျခံေရွ႕သို႔ေရာက္လာခဲ့သည္။..
Mr Manoban ရဲ႕ ျခံက်ယ္ႀကီးထဲမွာေတာ့...

Never Say Me Goodbye Where stories live. Discover now