.
.
"Omma. ..Kim. .ဘယ္သြားလဲဟင္! ""မသိဘူး..သမီးရဲ႕...Omma က သမီးနဲ႔အတူ ရွိေနတယ္လို႔ဘဲ...ထင္ေနတာ.."
"မရွိဘူး...omma. .သမီးလည္း ေနရာ အစံုရွာၿပီးၿပီ...တစ္ေနရာမွ မေတြ႕ဘူး...ဘယ္ေရာက္ေနလဲ..မသိဘူး.."
."အျပင္သြားကိုတာလား..."
.
"မသိဘူးေလ...omma ရဲ႕အလုပ္သမားေတြကို ေမးၾကည့္အံုးမွ...."Mrs Park တစ္ေယာက္...Kim စံအိမ္ေတာ္ႀကီးရဲ႕ အတြင္းဘက္အခန္း..ထဲကေန...
ခင္ပြန္းျဖစ္သူကို အျပင္မထြက္ေအာင္...
ေလွာင္ပိတ္ထားေပမယ့္...
တစ္ခ်က္..တစ္ခ်က္...
ဇနီးနဲ႔ သမီးကို သတိရေနတဲ့ Mr Kim ကေတာ့..ထြက္ေပါက္ကိုသာ..ႀကိဳးစားရွာေနမိေတာ့သည္။...
.
အခြင့္အေရး တစ္ခါရတုန္းေလး..
အျပင္ကို အျမန္ထြက္ကာ...
ဇနီးျဖစ္သူက...
သူ႔သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ..Mr Manoban ...ေနာက္လိုက္သြားတာကို အလုပ္သမားေတြဆီက...သတင္းရသြားတာေၾကာင့္...
Manoban စံအိမ္သို႔သာ..လိုက္လာခဲ့လိုက္သည္။...
တစ္ခါတည္း...
သူ႔ရဲ႕အလုပ္သမားေတြကိုပါ...ႏႈတ္ပိတ္ထားဖို႔..မွာၾကားခဲ့လိုက္သည္။....
.
.
.
Mrs Park ဘယ္လိုပင္ အလုပ္သမားေတြကို ေမးေနပါေစ....
အေျဖမွန္ကိုမရလိုက္..။
တကယ္ေတာ့...
Mr Kim ကို Mrs Park က..ေအာက္လမ္းနည္းပညာနဲ႔ ျပဳစားထားတာပါ။...
အိမ္ေထာင္သည္ျဖစ္တဲ့...
Mr Kim ကေတာ့...သူ႔သမီးေလး..Kim jennie ေလးရဲ႕တခစ္ခစ္ရယ္ေနတဲ့...အသံေလးကို...
တစ္ခ်က္...တစ္ခ်က္...ၾကားေယာင္ၿပီး...
သတိ၀င္ ၀င္လာတာကို...Mrs Park တစ္ေယာက္ မသိလိုက္ေပ...။
Mrs Park လည္း...ရွာလို႔မရတဲ့အဆံုး..သူနည္းလမ္း...အတိုင္းေအာက္လမ္းနဲ႔သာျပန္ေခၚဖို႔....
ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။...
.
.
.
.
Other side. ..
.
Mr Kim တစ္ေယာက္..ဇနီးနဲ႔ သမီးျဖစ္သူဆီ ေရာက္ေတာ့..
သူ...ပုခက္ထဲကသမီးေလးကို
ေပြ႕ခ်ီလိုက္သည္။...
သူ႔သမီးေလးကို အရမ္းလြမ္းေနခဲ့ရတဲ့ေတာ့...သူသမီးေလးရဲ႕
ပါးေဖာင္းေဖာင္ေလးကို..
သူ႔ရဲ႕ ႏွာေခါင္းေလး..နစ္ျမဳပ္သြားတဲ့အထိ..နမ္းရႈိတ္လိုက္သည္။...
ဇနီးျဖစ္သူ ဘက္ကိုလွည့္ၿပီး...
.
.
"လြမ္းလိုက္တာ...ခ်စ္ရယ္..""ကၽြန္မတို႔ သားအမိကို ပစ္ထားၿပီး..အခုမွ...လြမ္းရတာလား..."
"ကို ေတာင္းပန္ပါတယ္...ကိုတို႔ အရင္အိမ္ကိုျပန္ၾကရေအာင္..."
YOU ARE READING
Never Say Me Goodbye
Fanfictionအခ်စ္စစ္ဆိုတာ... ရွာရင္မေတြ႕ႏိူင္ပါဘူး.. ကိုယ္တိုင္တည္ေဆာက္ရတာပါ...