04

2.5K 156 47
                                    

Gościu już długo nie odpowiadał, więc wyłączyłem telefon oraz odniosłem pustą miskę i szklankę do kuchni, a telefon zostawiłem w salonie na stoliku. Kiedy tylko wróciłem, to zauważyłem że dostałem nową wiadomość.

Nieznany numer:

12:06

No dobra nie będę się pytał wezmę sobie później, kochanie wyślij mi swoje zdjecie :)

Ja:

12:08

Jeszcze frytki do tego?

Nieznany numer:

12:08

Nie bądź taki pewny swoich słów, słodziaku.

Ja:

12:09

Spieprzaj ! ! !

Zablokowałem ten numer, wiedziałem że to nic nie da i znów napisze, ale warto próbować, co nie?

Nagle usłyszałen trzaśniecie, nie wiedziałem skąd ono pochodzi więc wstałem z mojego miejsca, które było granatową kanapą oraz podeszłem do okna, i odusnęłem zasłony żeby wyjrzeć, aby ocenić skąd pochodził ten dźwięk.

Moim oczom ukazało się okno, wymazane czerwoną cieczą, przypominało ono krew.
Krwista plama wyglądała jak nieudolnie i krzywo narysowane serce. Odskoczyłem przerażony.

"Co to kurwa ma być?!" – krzyknęłem w myślach, byłem cały przerażony, po całym ciele przdchodziły mnie ciarki, zasunęłem wspowrotem zasłony, oraz spanikowany uciekłem do swojego pokoju, skoczyłem na łóżko nawet nie zdjejmując kapci, i przykryłem się cały kołdrą, telefon zostawiłem na dole więc zasnąłem bardzo szybko.

 Stalker | KxK Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz