06

2.4K 151 34
                                    

Psychol Ł.W.:

23:30

Po prostu jesteś ciekawą osobą
+ jesteś przesłodki <3

Zarumieniłem się gwałtownie, oraz moje serce zabiło szybciej, nikt jeszcze mi nie powiedział takich słów.

"Boże, Marek! Opanuj się! Nawet nie znasz tego gościa, to jest prawdopodobnie twój stalker, a ty się tak zachwycasz, to jest człowiek niezrównoważony psychicznie!" – Pomyślałem oraz potrząsnęłem głową.

Ja:

23:31

To miłe :)

Psychol Ł.W.:

23:32

Słodko się rumienisz, kochanie.

Poddenerwowany, jak reaguje wyłączyłem telefon, oraz włożyłem do kieszeni. Poszedłem do kuchni po już zimną zupę, wziąłem do ręki i zaniosłem pomidorową do salonu, po czym postaeiłem na brązowym drewnianym stoliku. Usiadłem na wcześniejszym miejscu, oraz wziałęm łyżkę do ręki, zamoczyłem w zupie, i włożyłem do buzi. Skrzywiłem się, ponieważ była już zimna. W kieszeni coś zapipczało, ale już nie chciało mi się z nikim pisać. Wziąłem pilot do ręki, oraz włączyłem telewizor, na urządzeniu leciał jakiś romans, który przynudzał. Moje powieki zaczęły się zamykać, a więc po krótce zasnąłem z łyżką w ręce.








~


Obudziłem się w moim własnym pokoju, przecież zasnąłem w salonie!
Sięgnęłem do kieszeni, w której trzymałem telefon. Od razu wyciągnełem oraz włączyłem, moim oczom ukazała się godzina piąta nad ranem oraz dwie wiadomości od tego gościa.

Psychol Ł.W.:

23:33

Smacznego ;))

Psychol Ł.W.:

23:35

Dobranoc

 Stalker | KxK Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz