05

2.5K 149 63
                                    

Podniosłem się i usiadłem na łóżku, zasnąłem koło jedynastej. Zerknęłem na elektryczny zegar, który leżał na komodzie koło mojego łóżka, wskazywał on godzinę dwudziestą trzecią piętnaście. Trochę długo spałem.

Leniwie wstałem z łóżka, krzywiąc się na myśl, że zasnąłem w kapciach, przez co bolały mnie stopy. Ignorując ból podeptałem po schodach do do kuchni, ponieważ zgłodniałem. Wyciągnęłem z lodówki zupę pomidorową, którą już kilka dni temu przygotowałem, oraz włożyłem do miktofalówki, żeby ją odgrzać. Oparłem się o blat w kuchni, oraz oczekiwałem. Nagle, coś zadzwoniło, a ja aż podskoczyłem. Później dostrzegłem, że to mój telefon. Wyjąłem zupę, oraz postawiłem na blat, który był koło lodówki. Podbiegłen do salonu, oraz zerknęłem na telefon, weschnąłem przeciągle i podniosłem urządzenie.

Moim oczom ukazało się bardzo dużo wiadomości. Wszystkie były od tej samej osoby, nieznanego numeru.

Nieznany numer:

11:49

I jak Ci się podoba mój prezent?

Nieznany numer:

11:50

Oh, wystraszyłeś się..:((

Nieznany numer:

12:00

Miłych snów

Nieznany numer:

12:13

Słodkie masz te kalesony w tęcze, nie obrazisz się jak je sobie zabiorę?

Nieznany numer:

12:30

Słodziak.

Nieznany numer:

12:50

Wysłał(a) zdjęcie

Ładowanie...

Moim oczom ukazało się zdjęcie, byłem to ja, gdy akurat spałem! Ten ktoś był w moim domu!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Moim oczom ukazało się zdjęcie, byłem to ja, gdy akurat spałem! Ten ktoś był w moim domu!

Nieznany numer:

12:51

Mam nową tapetę, co sądzisz?

Nieznany numer:

13:02

Nudzi mi sięę, Maruś, jak długo będziesz jeszcze spał?

Nieznany numer dzwonił do ciebie.

Nieznany numer:

13:09

Jakbyś miał telefon przy sobie to bym cię obudził, masz bardzo głośny dzwonek.

Nieznany numer:

14:29

...

Nieznany numer:

23:15

Wreszcie!! Obudziłeś się!!

Ja:

23:19

Jesteś hackerem? Jak pamiętam, to wcześniej Cię zablokowałem, ale ty nadal piszesz. Jakim cudem?

Nieznany numer

23:19

Sekret.

Po dłuższym zastanowieniu, wystukałem na klawiaturze:

Ja:

23:23

Zdradzisz mi swoje imię?

Nieznany numer:

23:24

Ł.W. domyśl się. I tak to mi nie robi różnicy, bo tylko z dwa razy mijaliśmy się na ulicy (nie licząc tego, że Cię stalkuje, od dłuższego czasu)

Ustawiono pseudonim użytkownika "nieznany numer" na "psychol Ł.W.".

Ja:

23:25

A, i jeszcze mam jedno pytanie..

Psychol Ł.W.:

23:27

Jakie?

Ja:

23:29

Dlaczego to robisz?

 Stalker | KxK Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz