~9

203 12 2
                                    

Pocałowaliśmy się...

Kiedy zabrakło nam powietrza oderwaliśmy się zasapani patrząc sobie w oczy.

- To był i będzie mój najulubieńszy pocałunek - powiedział Jimin, a ja się zarumieniłam.

Odkleiwszy się od siebie poszliśmy po plecaki w rogu sali. Sięgnęłam z niego butelkę wody oraz telefon.
Patrząc na godzinę aż zachłystnęłam się wodą.

- Jimin... - on się do mnie odwrócił, a  ja pokazałam mu ekran telefonu.

- No nieźle... chciaż matmy nam minęły - powiedział z uśmiechem na ustach.

- Dobra chodź już bo jeszcze się spóźnimy na koreański - powiedziałam zakładając plecak i łapiąc chłopaka za rękę.

* Gdy doszliśmy do dzwi sali *

- O proszę tutaj są nasze gołąbeczki... Mam nadzieję, że się zabezpieczyliście - drugą część zdania Yoongi powiedział ciszej.

- Idioto nic takiego nie robiliśmy - powiedziałam uderzając go w ramię.

- To bolało - powiedział łapiąc się za "niby" bolące miejsce. A ja z Jiminem się zaśmialiśmy.

*Po powrocie do domu*

Odrazu jak wróciłam rzuciłam plecakiem pizdu w róg pokoju, telefon rzuciłam na łóżko, a sama wręcz pobiegłam wziąść relaksującą kompiel.

Po umyciu się poszłam do kuchni coś zjeść, przy okazji opowiadając mamie o dzisiejszym dniu w szkole. Po posprzątaniu wyruszyłam w drogę do swojego pokoju w którym od razu rzuciłam się na łóżko.

Do ręki wzięłam telefon odpaliłam Messengera. Z którego przyszło mi kilka wiadomości

Jimin 💞(18:30):
Mamy problem...

Jimin 💞 (19:00) :
Haloooo..

T/I 😚❤:
Co znowu wykąbinowałeś.

Jimin 💞:
To:*wysyła link do fb szkoły*

Oh Se-hun: Dziś przechadzając się po pierwszej lekcji starą częścią szkoły. Miałem okazję nagrać tę wspaniałą parę tańcząca...
Znacie te osoby?

Polubienia: 500  wyświetlenia: 700

T/I 😚❤:
Jezuu nie wierzę ile to ma polubień oraz wyświetleń....

Jimin 💞:
I co zrobimy teraz?

T/I 😚❤:
Zobaczymy jutro pewnie będziemy mieć rozmowę z kimś, że zamiast lekcji to tańczymy..

Jimin 💞:
Damy radę ❤ ja lecę papa 😚

T/I 😚❤:
Mam nadzieję ❤ papa 😚

Później pisałam do godziny 22:00 z Jiwoo o tym co się stało. Okazało się, że też widziała ten filmik w sumie kto już nie widział...

Poszłam spać około godziny 24:00 przez zmartwienia o jutrzejszy dzień...

Play-off ~bangtan~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz