*W szkole*
Wieść o naszej wygranej i przejściu do następnego etapu bardzo szybko rozniosła się po całej szkole. Idąc korytarzem do naszej klasy nie obeszło się bez spojrzeń i uśmiechów w naszą stronę, wiele osób również życzyło nam powodzienia w dalszych etapach konkursu.
Gdy doszliśmy do drzwi sali przywitał nas z uśmiechem Yoongi razem z Jiwoo. Była ubrana w śliczny pudrowy sweterek oraz czarne jeansy z dziurami na kolanach, które podkreślały jej smukłe nogi. A Yoongi jak to Yoongi był ubrany w za dużą czarną bluzę oraz jasno niebieskie jeansy, a na głowie miał bawełnianą czapkę.
- Witam zwycięzców - powiedział Yoongi gdy byliśmy już blisko tej dwójki i objął swojego najlepszego przyjaciela ramieniem.
- Widziałam wasze zdjęcie z zawodów wyglądaliście razem nieziemsko - powiedziała tym razem Jiwoo obejmując mnie na przywitanie, które odwzajemniłam.
Potem zaczęliśmy rozmowiać o różnych głupotach, a naszą zawziętą gatkę przerwał dzwonek na fizykę której wręcz nienawidziłam całym moim sercem. Ale pocieszało mnie to, że siedzię z Jiminem, a przedemną Jiwoo z Yoongim, który pewnie coś odjebie.
I jak mówiłam Yoongi odjebał takie coś, że aż babka od fizy tak się zdenerwowała, że wyszła z klasy łapiąc się za głowę.
Ps. W skrócie wzięła go do tablicy, a ten inteligentny człowiek załamał ją swoją inteligencja dodawania prostych liczb jak 20+51.
Później na innych lekcjach nic się nie działo zabawnego, a przerwy tez nie były ciekawe, więc w związku z tym nie mam co opowiedzieć.
- To co lody? - zapytał Yoongi gdy wychodziliśmy ze szkoły.
- W sumie czemu nie, dawno nigdzie nie wychodziliśmy - powiedział Jimin ze swoim jednym z tych cudownych uśmiechów łapiąc mnie za rękę.- No to idziemy! - Yoongi co mnie bardzo zdziwiło złapał również za rękę Jiwoo, a ona sie nie opierała tylko uśmiechnęła do niego i wyprzedzili nas idąc przed nami.
Spojrzałam na Jimina, który tak samo jak ja był w szoku, ale po chwili ruszyliśmy za nimi do lodziarni.
--------------------------
I oto powracam po 2 miesięcznej przerwie z nowymi pomysłami na nowe rozdziały.Do zobaczenia 💜
CZYTASZ
Play-off ~bangtan~
Cerita PendekMasz na imię T/I i masz 17 lata. Podchodzisz z Polski ale od 3 roku życia kiedy twoja mama się rozwiodła z twoim tatą i aktualnie mieszkacie same w małym domku na obrzeżach Seul w Korei Południowej. Twoje życie wiedzie się jak zwykłe życie każd...