𝟹. ᴋᴀᴘɪᴛᴏʟᴀ

205 10 4
                                    

,,Takto som si to nepredstavovala."

,,Je tu až moc ľudí."

,,Nevzdáme to?"otočím sa na Veroniku s nádejou v očiach.

,,Nie! Za prvé, bolo by to plytvanie peňazí. A za druhé, už sme predsa tu,"povedala a vykročila do davu študentov v jedálni.

,,Veronika, počkaj!"rozbehla som sa za ňou. Dobehla som ju až v rade na jedlo. ,,Ešte raz ma tam tak necháš, odsadnem si od teba!"

,,Áno? A ku komu?"zasmiala sa.

,,To je jedno!"tiež sa začnem smiať.

,,Kde si sadneme?"spýtala sa s táckou v ruke.

,,Nevie-"

,,Beka!"pribehla k nám Saša. ,,Ahoj, nechceš si k nám prisadnúť?"usmeje sa a rukou ukáže na stôl za sebou.

,,Okay, môže aj Veronika?"

,,Jasné, poďte,"išla späť k stolu a my sme ju nasledovali. ,,Ľudia, toto sú Rebeka a Veronika. Baby, toto sú Nela, Lívia a Ondrej."

Vyzerali celkom milo, ale zároveň tak zvláštne. Vysoká, štíhla blondínka s čiernymi okuliarmi a taktiež vysoká bruneta s vlasmi po plecia a piercingom nad perou. Obe celé v čiernom. A potom tu bol ešte hnedovlasý chalan s tmavohnedými očami. Vyzerali trochu ako rodina Cullenovcov v prvom diely Twilight ságy.

Saša si sadla oproti Ondrejovi a my hneď vedľa nej.

,,Nechcete po škole niekam zájsť?"spýta sa Nela cestou z obeda.

,,Môžme,"všetci sme prikývli. Chcela som ísť späť do triedy, ale oni zabočili opačným smerom.

,,Vždy po obede chodíme na chvíľu dozadu... Idete s nami?"vysvetlila Saša a my sme prikývli.

Lívia otvorila krabičku cigariet a všetci si jednu zobrali. Teda okrem mňa a Veroniky.

,,Dáte si tiež?"

,,Nie, ja nefajčím,"zakrútila som hlavou a sadla som si na schody vedľa Ondreja.

,,Vy ste spolu?"spýtala som sa Lívii a Nely, keď som si všimla ich náklonnosti. Stále sú pri sebe a cestou sem sa držali za ruky. Medzi nimi niečo byť musí.

Odpoveďou mi bolo prikývnutie od nich oboch.

,,Takže ste lesby?"

,,Iba ja. A ty?"Lívia si potiahla z cigarety a neutrálne na mňa pozrela.

,,Neviem, vy?"

,,Bi."  ,,Aj ja"

,,To som tu jediná hetero?"vykríkla Veronika so smiechom.

,,Veď tu som ešte ja!"

,,Ty nevieš, takže nie si,"žmurkol na mňa Ondrej.

love is complicatedDove le storie prendono vita. Scoprilo ora