𝟹𝟸. ᴋᴀᴘɪᴛᴏʟᴀ

129 7 2
                                    

S babami sme šli do Starbucks a sadli si do rohu. ,,Takže... kam máme namierené potom?"prišla Lívia s táckou s pohármi plnými ľadovým čajom a kávou. ,,Mne je to jedno, hlavne ďalej od Alex,"Saša si zobrala svoj pohár a pomocou slamky začala piť. ,,Čo sa tam stalo?"hodila som na nich zmätený pohľad. ,,Ty si fakt nič nepočula? Veď som myslela že už budem volať záchranku,"sarkasticky sa zasmiala Lívia. Saša nad tým pretočila očami. Nakoniec mi to objasnila až Nela: ,,Alex si  odchytila Sašu. Má sa s tebou rozísť a prenechať Alex. Fakt som nevedela, ktorá ktorej prvá vrazí." Tiež sa zasmiala a oprela si hlavu o Líviine rameno.

,,Dúfam že sa to nechystáš spraviť,"otočila som sa na Sašu. ,,Toto si naozaj myslíš? Veď ma poznáš. Nerozišla by som sa s tebou aj keby nám to Alex priala, nie to ešte keď ju to naštve!"

Buchla som ju do pleca a zasmiala sa. ,,A všimli ste si ako na vás zazerala v kine? Stavím sa že ak sa jej spýtate čo i len na názov filmu, nebude ho vedieť,"povedala Lívia. ,,Vieš, nie každý stalkuje spolužiakov na každom ich kroku,"žmurkla na ňu Saša. Lívia po nej hodila urazený pohľad, ale nezapierala. ,,Keď sme pri tom stalkovaní..."Saša si podoprela rukami hlavu a uprene hľadela na Líviu s iritujúcim úsmevom. ,,...kde ste tú pol hodinu boli vy dve?" ,,Akú pol hodinu?"nechápavo sa na ňu pozreli. ,,No veď tú, keď ste tam neboli,"

,,My sme boli celý čas s vami, neviem o čom to hovoríš,"Lívia si založila ruky na hrudi a oprela sa o stoličku. ,,Fakt? Lebo ja si pamätám, ako som vám chcela ponúknuť nachos, ale vy ste tam neboli. A potom som vás videla ako sa plížite späť,"párkrát na nich provokatívne zamrkala. ,,Aha, ty asi myslíš keď som bola pomôcť Lívii sa umyť od coly ktorú si na ňu vyliala, či?"Nela sa na ňu sarkasticky milo usmiala. ,,Za prvé, bola to nehoda. A za druhé, pol hodinu netrvá umývanie sa od coly!"

Lívia sa zasmiala. ,,No tak sme tam boli o trochu dlhšie, no a? Aj tvoja frajerka raz bola o trochu dlhšie na wc a nevypočúvame ju tu." ,,Vy o tom viete?!"prekvapene som sa ich opýtala. Iba so smiechom prikývli.

,,Na tejto škole sa nič neutají."

love is complicatedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora