Dnes začína škola. Od večera mám taký pocit, akoby to malo skončiť katastrofou. Akoby som mala zviazaný žalúdok. Na raňajky som si zobrala iba jablko a vyrazila do školy. Cestou som stretla Veroniku, tak sme rovno šli spolu. Práve zazvonilo, keď sme dobehli do triedy. A chvíľu po nás aj učiteľka s dajakými žiakmi. ,,Dobré ráno trieda. Pani učiteľka Mačkovičová dnes nepríde do školy, takže budete mať zastupovanú hodinu so mnou a mojou triedou,"otočila sa k svojim žiakom. ,,Nájdite si voľné miesto. Posledný nech zavrie dvere!"
Otvorila som zošit, že si budem kresliť na zabitie času, keď vtom som si uvedomila, aká to je trieda. 3.B. Alexina trieda. Ihneď som oči odlepila od zošitu a začala ju hľadať. Našťastie vedľa mňa sedí Veronika, takže si určite neprisadne. Vošla medzi poslednými a išla rovno do zadnej lavice, vedľa Sergeja. Samozrejme keď si ma všimla, žmurkla na mňa. Prevrátila som nad tým očami a vrátila sa ku kresleniu. Ale stále som mala pocit, že ma niekto pozoruje. Otočila som sa a zazrela Alex, ako ma prepaľuje pohľadom. Je to celkom desivé.
Ubehlo pätnásť minút a ja som sa už začínala nudiť. Mobily máme cez školu zakázané, ale táto učiteľka by nám ich nedovolila tak či tak.
Začínalo mi tu byť dusno, tak som si povedala že sa prejdem. ,,Môžem ísť na wc?"spýtala som sa a učiteľka prikývla. Vyšla som z triedy a pomalým krokom smerovala na dievčenské záchody. Otvorila som dvere a podišla k umývadlu. Pustila som si vlažnú vodu, ktorou som si opláchla tvár. Rukami som sa oprela o umývadlo a sklonila hlavu. Keď vtom som na páse ucítila jemný dotyk.
,,Prečo sa mi vyhýbaš, Bekie?"
ESTÁS LEYENDO
love is complicated
Novela Juvenil∼nie, to by bolo moc komplikované ≁láska je komplikovaná