𝟷𝟽. ᴋᴀᴘɪᴛᴏʟᴀ

145 12 0
                                    

,,Hej, kľud!"odstrčila som Sašu, ktorá sa znova chystala zaútočiť na Alex.
,,Čokoľvek sa medzi vami stalo, určite sa to dá vyriešiť aj bez hádok."

Chvíľu na seba len pozerali, no potom sa znovu na seba vrhli, bez ohľadu na to že stojím medzi nimi. Odsotili ma od seba, ale ja som k nim zase prišla a snažila sa ich rozdeliť. Namiesto toho som schytala päsťou od Saši. ,,Vidíš, čo si spôsobila?!"zahučala na ňu Alex a prišla ku mne bližšie. ,,Si v poriadku?"
kľakla si ku mne a prezrela si moju tvár. Prikývla som, aj keď som už vedela, že z toho bude monokel.
,,Zoberiem ťa odtiaľto preč,"zobrala si ma do náručia a čo najrýchlejšie odišla do ďalšieho poschodia. Vošla do náhodnej miestnosti a tam ma položila na posteľ.

,,Veľmi ma to mrzí,"ospravedlňujúco sa na mňa pozrela. Tým smutným očiam sa nedá odolať. ,,Nemá ťa čo mrzieť, Alex. Sama si za to môžem. Vy ste ma predsa nenútili, aby som sa vám plietla do bitky,"zasmiala som sa. ,,Ale aj tak mi je to ľúto. Mohla by som ti to nejako vynahradiť?"rukami sa zaprela o moje ramená a donútila ma tak ľahnúť si. ,,Možno,"pousmiala som sa. Alex sa rukami zaprela vedľa mojej hlavy a pobozkala ma. Ja som rukami zašla do jej čiernych vlasov, a tým si ju pritiahla do intenzívnejšieho bozku. Začala mi vyzliekať tričko. Dala som ruky nad hlavu, aby to šlo lepšie. Perami sa mi prisala na krk. Bola to úžasná chvíľa. Ale ako vravím, bola.

,,Bekaaa!"ozvalo sa z chodby. Chvíľu na to sa otvorili dvere od izby, v ktorej sme sa nachádzali. ,,Poď dole~. Túto párty si predsa chcela stráviť s nami,"dotackala sa dnu Lívia, ignorujúc, že nemám tričko. Myslím, že nálada pokračovať ma práve prešla.

Obliekla som sa a vstala z postele.
,,Nebude ti vadiť ak pôjdem s nimi?"
otočila som sa na Alex. Iba zakrútila hlavou, tak sme odišli späť do obývačky. Tam už na gauči sedeli Hugo, Andrej, Nela a Saša, ktorá si pridržiavala na oku ľad. ,,A ide sa piť!"vypískla Lívia a zobrala si zo stola fľašu. Podľa mňa toho už vypila dosť.

Takto sme tam sedeli asi ďalšiu hodinu. Pili sme, rozprávali sa a trochu aj dokonca tancovali. Všetci sme mali skvelú náladu. Tá sa mi ale však zhoršila, keď som uvidela Alex s nejakou babou. Najprv to vyzeralo nevinne, iba tam tak pri sebe stáli a smiali sa.

Ale len pri rozhovore to neostalo.

_______________________________________

Počas zvyšku vianočných prázdnin si dávam pauzu. Potom budem pokračovať ako doteraz.

Všetkým vám prajem pekné Vianoce!
_______________________________________

love is complicatedWhere stories live. Discover now