,,Ten film bol totálna blbosť!"povedala Lívia keď sme opustili kino. ,,Náhodou bol celkom fajn. Podľa mňa si ho len nepochopila,"odporovala jej Nel. Nenávidím keď ideme spolu do kina, vždy to dopadne hádkou názorov. Preto sa tomu úspešne vyhýbam, okrem dnešku samozrejme.
Beka vyhodila tácku od nachos a s colou v jednej ruke a držiac moju ruku v druhej sme nasledovali učiteľku. ,,Dobre žiaci, teraz môžte ísť po svojom. Ale presne o hodinu sa stretneme pri vchode!" Všetci sa rozbehli skôr, než stihla dopovedať vetu. Stavím sa, že zase budeme pol hodinu na niektorých čakať.
,,Kam pôjdeme?"spýtala som sa ich, keď sme pred kinom ostali už iba my. ,,Počula som že tu je Starbucks. Poďme do Starbucks!"prosila nás Lívia so spojenými rukami. ,,Okej, súhlasím, ale najprv poďme na wc,"zmenila som jej plány.
,,Súhlasím so Sašou,"pridala sa Nela. ,,Dobre, aké rýchlo! Máme iba hodinu,"rozutekala sa popri obchodoch. My sme sa ju snažili iba dobehnúť.
Našli sme záchody a všetky sme vošli do kabínok. Po chvíli som vyšla, očividne prvá. Umyla som si ruky. Chcela som si ich utreť, ale niekto ma prudko otočil a prirazil k umývadlu. Samozrejme to bola Alex, veď koho iného by som tu čakala.
Ruku položila na umývadlo tesne vedľa môjho boku, čím ma uveznila medzi ňou a umývadlom. ,,Rozíď sa s Bekou. Rozíď sa s ňou a prenechaj ju mne,"zasyčala mi do ucha. Iba som sa uškrnula a odsotila ju. ,,Ak chceš, môžeš sa k nám pridať!"ukázala som jej prostredník a s minimálnym záujmom opustila miestnosť. Po chvíli za mnou prišla Lívia. ,,Čo to sakra bolo?"
,,Absolútne netuším. Asi sa konečne spamätala,"mykla som plecami. ,,Možno by sa mi páčilo keby ste túto vojnu už ukončili, ale...o tom pochybujem,"zasmiala sa.
,,Ja tiež, pravdu povediac."
KAMU SEDANG MEMBACA
love is complicated
Fiksi Remaja∼nie, to by bolo moc komplikované ≁láska je komplikovaná