Pomaly sa začali blížiť Vianoce a s nimi aj nakupovanie darčekov. Tak sme sa s babami dohodli, že pôjdeme niečo vybrať spolu.
,,Hej! Môj kamarát Hugo bude robiť vianočnú párty. Povedal, že môžem pozvať koho chcem, takže... Nechcete prísť?"spýtala som sa počas prestávky na káve. ,,Prečo nie. Kde a kedy to bude?"prikývla Saša. ,,U neho doma, túto sobotu. Stretneme sa pred školou a odtiaľ pôjdeme spolu?"navrhla som a odpila si z nápoja. ,,Okay."súhlasili.
,,Bude tam aj Alex?"spýtala sa Saša otázku, ktorú som sa modlila nech nevysloví. ,,Netuším, bude tam veľa ľudí. Neviem ani či sa vôbec poznajú," zaklamala som. Fakt by ma zaujímalo, čo sa medzi nimi stalo. Bolo by fajn, keby si rozumeli. Predsa len, sú to moja frajerka a najlepšia kamarátka. Občas mi dokonca prídu celkom podobné.
,,A čo jej chceš vlastne kúpiť na Vianoce?"ozvala sa po chvíli Nela.
,,Netuším. Chcela by som niečo osobné, čo by mohlo byť určené len pre ňu. Ale nechcem žiadne klišé, čo si kupujú všetky páry. Nemáte nejaký návrh? Čo ste si dali vy minulé Vianoce?"zdvihla som k nim spýtavo zrak. ,,No, u nás je to trochu komplikované... Nikdy mi totiž nechce povedať, čo chce. Buď chceme to isté, alebo mi povie, že jej stačím ja,"zasmiala sa Lívia a dala Nele bozk do vlasov.,,Aw, ste tak zlaté."
KAMU SEDANG MEMBACA
love is complicated
Fiksi Remaja∼nie, to by bolo moc komplikované ≁láska je komplikovaná