Čím dlhšie som na tej škole, tým viac si začínam zvykať. Zamilovala som si telesnú, inak povedané našu učiteľku, ktorá si nevšimne keď sa vyparíme. Obedy tam možno nie sú najlepšie, ale mám dobrú spoločnosť, takže sa to dá zvládnuť. A odkedy poznám Alex ani nemyslím na to, koľko sa musím do školy učiť.
,,Pôjdeme dnes po škole von?"ozve sa Alex opierajúc sa o moju skrinku.
,,Prepáč, dnes nemôžem. Idem s kamošmi na pizzu,"ospravedlňujúco som sa na ňu pozrela. ,,To nič. Uži si to tam,"žmurkla na mňa a odišla. Pousmiala som sa nad tým a s batohom na pleciach vyšla z budovy.
,,Čaute!"objala som Huga a Andreja keď po mňa prišli. ,,Ahoj, máš sa?"usmial sa na mňa Andrej. ,,Ujde to. Čo vy?"
,,Neznáša kocúra,"letmo sa na mňa mrzuto pozrel Hugo. ,,Čože? Také zlatíčko?"sadla som si na stredné sedadlo aby som na nich lepšie videla.
,,Tá mačka ma neznáša. Chce ma zabiť!",,Je to kocúr!"naraz ho s Hugom okríkneme.
,,Tak ja vám tu poviem že je Lucifer vrah a vy riešite iba jeho pohlavie? S kým to ja chodím?"pokrúti hlavou. ,,S tým najlepším priateľom samozrejme,"Hugo ho chytil za stehno a pobozkal ho. ,,A teraz vystupovať, Ondrej tam už na nás čaká."
,,Ahojte,"zamával nám už spoza stola Ondrej. ,,Dosť vám to trvalo,"zasmial sa.
,,Veď to poznáš, ešte nemala make up,"kývol na mňa hlavou Hugo.
,,Jasné, len to hoď na mňa. Ináč ja make up teraz vôbec nemám na sebe!",,Neriešte tu make up a už si sadnite,"prevrátil očami Andrej a podišiel ku stoličke, ktorú mu Hugo odsunul. Sadla som si teda vedľa Ondreja.
,,No čo, nevadí ti že si tu jediná single?"štuchol do mňa Ondrej. ,,Veď aj ty si!"
,,Ale ja to tak chcem."zasmial sa. ,,A kto hovorí že ja nie?"pozdvihla som obočie. ,,Ale prosím ťa, veď som bol pri tých tvojich výlevoch o Alex. Ako ju veľmi miluješ a-"
,,Okay, chápem. Zabudla som že si tam bol tiež,"zamumlala som a rukami si zakryla červenajúce sa líca.
,,Počkaj. Vy hovoríte o Alex? Tej Alex?" prekvapene na nás pozrel Andrej. ,,A poznáš aj nejakú inú?" spýtal sa ho Ondrej s kúskom irónie.
,,No, nie, ale... To nie je dievča pre teba Beka.",,Prečo nie?"nechápavo som zvraštila obočie.
,,Proste nie je."
ESTÁS LEYENDO
love is complicated
Novela Juvenil∼nie, to by bolo moc komplikované ≁láska je komplikovaná