,,Mami? Nevieš kde mám riflovku?"zahučala som cez celý dom v panike, lebo som tam už desať minút mala byť. ,,Ktorú?"zakričala mi späť. ,,Mám iba jednu,"prevrátila som očami a povzdychla si, keď som ju našla hodenú za posteľou. Mala by som si konečne upratať izbu. ,,Mám ju!"obliekla som si bundu, chytila mobil a vybehla z domu. Cesta ku škole mi trvá približne pätnásť minút, čiže minimálne polhodinu budem meškať určite.
,,Čaute! Prepáčte že mi to tak trvalo,"prišla som k nim a objala ich. ,,Nevadí, hlavne už poďme,"Lívia chytila Nelu za ruku a spoločne sme vyšli k Hugovmu domu. O pár minút už bolo počuť hluk, ktorý sa z tadiaľ ozýval. Bolo tu vážne veľa ľudí. Väčšinu z nich ani nepoznám.
Prepchali sme sa dnu a začali hľadať Huga. Dnu to bolo ešte viac preplnené opitými a zdrogovanými tínedžermi. Keby som sa neuhla, jeden chalan by mi ovracal topánky. Očividne je už párty v plnom prúde.
Zašli sme do obývačky, kde sme našli Andreja opretého o stenu a Huga, ako má ruku vedľa jeho hlavy a jazyk v jeho ústach.
,,Ehm, ehm,"zakašlala som a tým na seba upútala ich pozornosť.
,,Nerušíme?"ramenom som sa oprela vedľa nich. ,,Ak si si ešte nevšimla, tak hej,"Hugo si rukou prehrabol vlasy a za pás si Andreja pritiahol k sebe bližšie. Ten sa začal červenať a radšej sklopil pohľad. ,,Baby, to sú Hugo a Andrej. Toto sú Saša, Lívia a Nela. S nimi dvoma si budete rozumieť, my so Sašou zatiaľ ideme po chlast,"chytila som ju za ruku a odtiahla do kuchyne.
,,Myslela som, že nepiješ,"prehovorila po chvíli. ,,Príležitostne hej,"mykla som plecami a z chladničky vytiahla tri fľaše. Jednu z nich som otvorila a bez toho aby som zisťovala, čo to je, som sa napila. Keď štvrťka fľaše zmizla, podala som ju Saši. Priložila si ju k ústam a ja som za ňou zbadala osobu v čiernom.Saša nebude rada keď ju uvidí.
ESTÁS LEYENDO
love is complicated
Novela Juvenil∼nie, to by bolo moc komplikované ≁láska je komplikovaná