𝟷𝟾. ᴋᴀᴘɪᴛᴏʟᴀ

154 12 2
                                    

,,Ahoj. Tak, čo bolo také súrne?"
spýtala som sa Huga, keď zaparkoval pred našim domom. ,,Nasadni. Poviem ti to cestou,"znel trochu nervózne. A to on väčšinou nebýva.

Od vianočnej párty prešiel týždeň. Za chvíľu sa začne škola. Cez prázdniny som bola s Alex iba dvakrát. Na tej párty a potom deň po Vianociach. Odkedy sa bozkávala s tou babou sa jej trochu vyhýbam. Zaujímalo by ma, či bolo medzi nimi niečo viac, ale nechcem sa jej to spýtať priamo. Vlastne ani neviem, či to vôbec chcem vedieť.

,,Pamätáš, ako som vtedy na párty zmizol?"začal Hugo, keď zaparkoval pred svojim domom. Prikývla som a on pokračoval. ,,Posral som to, Beka. Všetko som to totálne posral,"hlesol a čelom sa oprel o volant. ,,Čo sa stalo?"
opatrne som sa spýtala. ,,Nie čo sa stalo, ale čo som spravil. Už nikdy nebudem toľko piť. Ak niekedy budem chcieť piť, zakáž mi to, okay?"
vyplašene som naňho pozrela a prikývla. Takto som ho ešte nevidela. A to sa poznáme dosť dlho. Ale ešte nikdy nebol takto mimo. ,,Vyspal som sa so Sergejom,"povedal nakoniec.

,,Čože?!"neveriacky som skríkla. Nikdy by mi nenapadlo, že Andreja podvedie. ,,Spal som s ním! Všetko som to skazil! On na to príde, ja sa nemôžem chovať akoby sa to nestalo. Proste nemôžem!"celý sa tam zložil. Začal plakať a už som fakt nevedela čo s ním. Bolelo ma vidieť najlepšieho kamaráta takto zničeného. Možno keby som ho odfotila a fotku ukázala Andrejovi, nehneval by sa potom tak moc. ,,Hej, kľud. To zvládneš. To najhoršie čo môžeš spraviť je tajiť to. Ako si povedal, on by na to prišiel. Preto bude lepšie, ak to zistí od teba. Poď, pôjdeme dnu, spravím ti kakao,"povzbudivo som sa naňho usmiala a dotiahla ho dovnútra. Hodila som cez neho deku a odišla do kuchyne. O chvíľu som sa vrátila aj s teplým kakaom a sadla som si vedľa neho. ,,A vlastne, ako to že o tom viem až teraz? Veď už ubehol minimálne týždeň,"podala som mu šálku a viac sa k nemu otočila.

,,Nevedel som to na isto. Keď som sa ráno prebudil, nikto už v dome nebol. Iba ja nahý v posteli. Vankúše boli všade po zemi a v koši som našiel použitý kondóm, tak som si spojil dve a dve dokopy a došlo mi to. Napísal som si zoznam chalanov čo tam boli a postupne som odškrtával mená. Až kým nedošlo na Sergeja. Spomenul som si, že keď som vás tam nechal, šiel som so Sergejom hore na balkón. Mal nejaké prášky, už neviem čo presne to bolo. Posledné čo si z tej noci pamätám je, ako sme šli späť do mojej izby a on si dal dolu mykinu,"povzdychol si a pomaly si odpil z kakaa. ,,Ale to hneď nemusí znamenať, že ste spolu spali. Veď ten kondóm si mohol použiť s Andrejom a mykinu si dal dolu možno preto, lebo mu bolo teplo!"usmiala som sa naňho s iskričkou nádeje v očiach.
,,Ver mi, spali sme spolu. Išiel som za ním, overiť si to. Skoro nedošiel ku dverám."

,,Ehm, tak okay. Nechám to na teba. Predsa len si skúsenejší,"potlapkala som ho po pleci. ,,Ja už pôjdem. Budeš tu sám v pohode?"spýtala som sa ešte.
,,Neboj, tak zle na tom niesom. Len choď,"pousmial sa a ja som prikývla. ,,Tak sa maj!"

_______________________________________

Venované natyhanakova . Všetko najlepšie k štrnástke!♡
_______________________________________

love is complicatedWhere stories live. Discover now