𝟺. ᴋᴀᴘɪᴛᴏʟᴀ

162 9 2
                                    

,,Ahojte,"vstúpila som do triedy a sadla si vedľa Veroniky. ,,Čo máme prvé?"

,,Telesnú."ozvala sa Tamara spoza nás.

,,Tak to by sme sa mali začať prezliekať,"povedala Veronika a pohľadom začala skenovať chalanov až kým nevyšli z triedy.

,,Dobré ráno žiaci. Som profesorka Mačkovičová a budem vás učiť telesnú výchovu. Hodiny budeme mať raz do týždňa, spojené s druhým ročníkom z dôvodu nedostatku telocvikárov. Má niekto nejaké otázky?"spýtala sa a porozhliadla sa po triede. ,,Tak môžme ísť. A hlavne, žiadne ulievanie sa z hodín!"otočila sa na päte a odišla do telocvične s nami za chrbtom.

,,Ahoj, máte s nami telesnú?"pribehla ku mne Saša keď sme vošli do budovy.

,,Hej."

,,Ideme?"prišla k nám Lívia aj so zvyškom party.

,,Kam?"

,,Von,"pretočila očami Nela nad mojou otázkou.

,,Učiteľka hovorila že sa nemáme ulievať..."

,,Neboj, tá si nevšimne že chýbame,"Saša mi položila ruku na chrbát a aj s ostatnými sme odišli von, ku schodom vzadu ako včera.

Znovu vytiahli krabičku cigariet a medzi sebou si ich rozdali.

,,Fakt ste ma nemohli počkať?"ozval sa spoza rohu nejaký chalan. Podišiel bližšie a ja som zistila, že je to vlastne Hugov dealer a môj spolužiak.

,,Sergeeeej!~"rozbehla sa za ním Lívia a skočila mu okolo krku. Ruku mu strčila do vrecka a keď z neho vytiahla malý sáčok s bielym práškom rozžiarili sa jej oči.

Obaja prišli k nám a Sergej každému z nich hodil také isté vrecko.

,,Kto je to?"kývol hlavou smerom ku mne.

,,Beka. Tvoja nová spolužiačka, ak si si ešte nevšimol,"zasmial sa Ondrej.

,,Chceš aj ty?"spýtal sa ma a z vrecka vytiahol ďalší sáčok.

,,Nie, vďaka."

,,Pôjdeme teda dnes na tú pizzu?"spýtala sa Nela a všetci začali prikyvovať. Teda, až na mňa. Mňa zaujalo niečo iné.

Alebo skôr niekto.

love is complicatedOnde histórias criam vida. Descubra agora