𝟹𝟶. ᴋᴀᴘɪᴛᴏʟᴀ

100 7 0
                                    

,,No konečne, už som myslela že ani neprídeš!"skríkla Saša keď Lívia konečne prišla do autobusu. Sadla si vedľa Nely, za mňa a Sašu. Pred nami sedela Veronika s Ondrejom. ,,No sorry, už som tu,"prevrátila očami.

Cesta netrvala vôbec dlho, kino je od našej školy celkom blízko. Akurát som si stihla vygoogliť čo o takomto čase dávajú. Takže ideme buď na novú komédiu, rozprávku, alebo akčný thriller. Osobne by som najradšej šla na ten thriller, ale asi si skôr pozrieme tú komédiu.

Vystúpili sme z autobusu a zoradení v rade vošli do nákupného centra. Keď sme prišli pred kino, išli sme si kúpiť jedlo. ,,Popcorn či nachos?"spýtala som sa Saši, keď sme boli skoro na rade. ,,To je jedno. Vyber ty."

Po chvíli sme aj s občerstvením išli do kinosály.

Keď film išiel už asi hodinu, zazvonil mi mobil. Zvonenie sa začalo ozývať po celej miestnosti. Zrušila som hovor a nenápadne vyšla von. Zavolala som naspäť a netrpezlivo postávala pred dverami. ,,Čau, potrebuješ niečo? Som v kine a-,"začala som hovoriť, keď zdvihol. ,,GAY ALARM. GAY ALARM."Hugo mi hučal do ucha, až som myslela že z toho ohluchnen. ,,Ježiši čo vyvádzaš? Čo sa stalo?"

,,ANDREJ MÁ INÉHO. ZAČAL RANDIŤ S INÝM,"neprestával kričať. ,,Veď som mu hovorila nech sa s tebou porozpráva, nie rozíde!"rozhodila som rukami. Pár ľudí sa na mňa obzrelo, myslím že už kričím ako Hugo. ,,Čo mám robiť Beka? Ani mi nepovedal, kto to je..."

Povzdychla som si a prehovorila: ,,Ty už niečo vymyslíš. Si vynaliezavý, prídeš na to ako váš vzťah zachrániť. Verím ti."

,,Ale ja si neverím,"zamumlal. ,,To je už iný problém,"zasmiala som sa a zrušila hovor. Vrátila som sa späť do sály a sadla si vedľa Saši.

,,Čo som zmeškala?"

love is complicatedNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ