,,Môžeš za to ty,"štekla na mňa Alex, keď sme sedeli v riaditeľni. ,,Čo prosím?"neveriacky som na ňu vyvalila oči. ,,Keby si nebola taká výbušná povaha, nesedeli by sme tu!"
,,Keby si nespala s každým koho stretneš nevybuchla by som!"skrížila som si ruky na hrudi a otočila sa jej chrbtom.Kedysi sme mali krásny vzťah. Pokým ma samozrejme nepodviedla. Ale milovala som ju. Vlastne ma to tak trochu ešte neprešlo, ale určite s ňou už nechcem mať nič spoločné. Keď som jej dávala kopačky, dúfala som že sa zmení. Že by sme to spolu ešte mohli skúsiť. Ale potom čo spravili Beke... Vidieť že sa ľudia nemenia.
,,Tak, dúfam že ste si vedomé svojej chyby,"riaditeľ vstúpil do miestnosti a sadol si oproti nám. ,,Biť sa v školskom areáli je maximálne netolerantné. Vlastne je to zlé aj mimo školy. Veď ste dámy, preboha, tak sa podľa toho aj správajte." Obe sme prevrátili očami a nezmívali z tváre odpudzujúci pohľad. ,,Dva týždne budete po škole utierať stoly v jedálni. Spolu. Aby ste sa naučili spolu vychádzať."povedal rázne. ,,Ale-"
,,Žiadne ale! A teraz von z mojej kancelárie. Mám aj lepšie veci na práci než vám robiť sudcu,"nasadil si okuliare a otvoril nejakú knihu. Pomaly sme vyšli von a zavreli za sebou dvere. ,,Je to tvoja vina!"zkríkli sme naraz. Zazrela som na ňu opustila budovu. Sadla som si na schody a zapálila si cigaretu. Pomaly som vyfukovala dym, keď vtom sa mi okolo krku omotali ruky. ,,Je mi to ľúto,"objala ma Rebeka. ,,Myslím že toto by som mala hovoriť skôr ja,"zasmiala som sa. ,,Lívia mi to povedala,"pozrela mi do očí. ,,Myslíš to...?"spýtala som sa váhavo. Prikývla.
,,Mohla som to tušiť,"pokrútila som nad tým hlavou. ,,Počuj čo keby sme to proste neriešili? Ty máš teraz aj tak dosť starostí s Alex a ja nemám chuť sa viazať tak-",,Čo? O čom to tu točíš? Livi mi povedala že si pred rokom chodila s Alex,"nechápavo na mňa pozrela. Ale potom jej to došlo. ,,Veď o tom som aj hovorila. Keby si ma nechala dopovedať to..."márne som sa snažila zachrániť situáciu. ,,Ja sa ti páčim~?"usmiala sa a viac sa ku mne priblížila. ,,Čo? Nie! Zle si si to vysvetlila! Ja som len-"prerušila ma bozkom. Chvíľu som bola v tranze, ale potom som začala spolupracovať. Ruky si dala okolo môjho krku a tým si ma pritiahla do intezívnejšieho bozku.
,,Tak možno trošku.."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
love is complicated
Подростковая литература∼nie, to by bolo moc komplikované ≁láska je komplikovaná