Vkročila som do budovy školy a smerovala do mojej triedy. ,,Ahoj kráska,"zjavila sa tu Saša. Jednou rukou sa zaprela o stenu vedľa mojej hlavy a pobozkala ma. Usmiala som sa, keď sa odtiahla. Dala som si prameň vlasov za ucho a v dave študentov som spozorovala Alex, ako na nás uprene díva. Keď si všimla že ju vidím, odišla preč. ,,Na čo sa pozeráš?"Saša sa otočila a očami pátrala po niečom, čo mohlo zaujať moju pozornosť. ,,Na nič..."povedala som. ,,Už by som mala ísť do triedy, za chvíľu bude zvoniť,"upozornila som ju, keď som sa pozrela na čas na displeji môjho mobilu. ,,Okej, tak ahoj,"ešte mi dala pusu na čelo a pomaly sa stratila medzi študentmi na chodbe.
Do triedy som prišla tesne pred zazvonením. Len som sa pozdravila s babami a už vošla učiteľka. ,,O tri dni pôjdeme celý prvý, druhý a tretí ročník do kina. Kto by mal záujem, do zajtra mi prinesie desať eur. V cene sú lístky a doprava. Zoberte si nejakú desiatu a vodu, prosím. Nech mi tam neskolabujete. Odchádzame o deviatej, ale bola by som rada keby ste tu všetci boli už pätnásť minút pred odchodom,"napravila si okuliare začala si niečo písať do klasifikačného. ,,Pani učiteľka a na čo pojdeme do kina?"spýtal sa nejaký žiak zo zadnej lavice. ,,Ja tu nie som od toho aby som vám všetko vysvetlovala. Máte predsa mobily, tak googlite,"odbyla ho a pokračovala v písaní. Napokon zošit zavrela a okuliare položila na stôl.
,,Tak, dnes si zopakujeme spojky. Vie mi o nich niekto niečo povedať?"
YOU ARE READING
love is complicated
Teen Fiction∼nie, to by bolo moc komplikované ≁láska je komplikovaná