𝟷𝟶. ᴋᴀᴘɪᴛᴏʟᴀ

145 12 0
                                    

Od stretka s Ondrejom, Hugom a Andrejom som trávila s Alex čoraz viac času. Nie len v škole, ale aj po škole alebo cez víkendy. A čím dlhšie som s ňou, tým viac mi je blízka.

,,Hej, Beka, tam máš Alex,"ukázala na ihrisko Nela. Alex tam sedela na zemi s cigaretou v ruke, ako vždy. ,,Tak ja idem, čaute,"zamávala som im a pomalým krokom prišla k Alex.

,,Čo počúvaš?"spýtala som sa jej keď som si všimla slúchatok trčiacich jej z uší. Ona sa na mňa pozrela a podala mi jedno slúchatko. Prisadla som si k nej a zobrala si ho. ,,To je moja obľúbená,"usmiala som sa keď som spoznala melódiu piesne. ,,Ja viem," letmo na mňa pozrela. Položila som si hlavu na jej plece a zavrela oči.

,,Dáš si?"ukázala na cigaretu v jej ruke. Prikývla som a opatrne si ju vzala do ruky. Vdýchla som do pľúc dym a rozkašľala sa. Alex sa na tom zasmiala a viac sa na mňa otočila. Usmiala som sa na ňu a zahľadela sa do jej tmavých očí. Niečo ma na nich priťahuje. Priťahuje ma to tak moc, že sa môžem pozerať iba do jej očí. Tiež sa mi pozrela do očí a rukou mi dala vlasy za ucho. Ale aj po jej geste nechala ruku na mojom líci. Jemne ma po ňom pohladila. Z mojich očí jej zrak zišiel na moje pery. Takmer som nedýchala, keď sa pomaly začala približovať. Zavrela som oči. Naše pery delilo iba pár milimetrov.

A napokon ich spojila.

love is complicatedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora