Not Worthy

8.3K 818 569
                                    

Bulanık.

Şimşek çakıyor, hava aydınlanıyor, gözlerini kırpıştırıyorsun ve yeniden açtığında Thor birkaç saniye önce olduğu yerde değil.

Birkaç adım önünde.

Yüzü kıpkırmızı. Gözleri gökyüzü ne haldeyse aynı fırtınayla çakıyor, sana bakıyor ve tek yaptığı bakmak değil, beynini donduran gerçek onun biraz sağında duruyor, havaya kalkmış sağ eli ve tuttuğu kısa saplı, büyük başlı çekiç.

İnmek üzereydi. Loki aranıza girip Thor'un bileğini yakalamasaydı inecekti.

Kelimelerin seni terketti.

Bu farklı bir şey, hissettiğin, olduğun yerde dururken kafandan geçenler. Kafanın işliyor olması garip, beynin donmuş gibi hissediyorsun, ama tek düşünebildiğin eğer Loki çekici durdurmasaydı sana ne olacağı.

Birkaç kusuruna rağmen aslında kafanı ve hayatını seviyorsun, ve Birkaç saniye önce de hem kafan hem de hayatın parçalanmak üzereydi.

Thor Mjollnir'i bir ağacın toprağı tuttuğu gibi tutuyor.

Ondan çekicinden vazgeçmesini istemen büyük hataydı. Şimdi kızgın görünüyor, gerçekten kızgın görünüyor. Onun gözünde nasıl göründüğünü düşünüyorsun, bir ölümlü, dünyalı, saray halkından birine emir verecek ve onun tanrı kabul edildiği bir dünyada ona baş kaldıracak bir..Midgardlı? Dünyalı?

Thor'un öfkeli gözleri onu engelleyen kardeşine dönüyor, sense bu ikisini izlemeyecek kadar donuk hissediyorsun. Kaçmalısın, aklı olan biri kaçardı ama daha akıllı olan biri bu iki tanrı gibi seyahat yeteneği olmadığı sürece kaçacak bir yeri olmadığını bilirdi.

Dahi olduğunu iddia etmiyorsun, ama aptal da sayılmazsın.

“Yolumdan çekil!”diye hırlıyor Thor Loki'ye, Mjollnir'i tutan kolundaki kaslar atıyor, Loki'nin ayakları çamurda hafifçe kayıyor ama çekici ve Thor'u tutmayı başarıyor, cevap veriyor.

“Öyle bir şey olmayacak, Thor.”

Seni koruyor.

Loki'nin omzuna şaşkınca bakıyorsun, onu tanıdığın kadarıyla Loki, inmekte olan sihirli bir çekicin yoluna çıkmayacak kadar zeki. Ama çıktı, çekiçle senin aranda, son anda kafanın paramparça olmasını engelledi-

Az önce Thor'un gözlerinin parladığını mı gördün?

Loki'nin gözle görülür bir şekilde daha da gerildiğini görebiliyorsun, eğer Thor'un gözleri parlamamışsa da bir şeyler gördün, kesinlikle birşeyler gördün-

Gökgürültüsü.

Her şey çabuk oluyor, belki bu yüzden her şeyi görüyorsun. Loki hızla sana doğru dönüp göğsünden sertçe itiyor, birkaç yerden kaburgalarının çıtırdadığını duyabileceğin, nefesini göğüs kafesine hapsedecek ve birkaç metre geriye uçacağın bir şiddette.

Şaşırdığına dair bir ses çıkaramıyorsun bile.

Sonra Loki Thor'dan kaçmaya hamle yapıyor, Mjollnir'i tutmayı bırakmış, seni birkaç metre uçurmadan önce bırakmıştı.

Yıldırım.

Gökyüzünden yıldırım düşüyor. Mjollnir'in üzerine. Thor'un elindeki çekiç elektrikle sarmalanıyor ve sen anlıyorsun, sırtın duvara çarpıp yere yığılmadan önce ne olacağını anlıyorsun, Loki'nin ortadan kaybolacağını, kaçacağını umuyorsun ama küçük bir umut çünkü gökyüzündeki yıldırım düşer düşmez Thor çekicini Loki'ye fırlatıyor.

Frost (Loki/Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin