Kütüphanedeki konuşmanızdan sonra bir-iki hafta daha Asgard’da kalıyorsun. Hala seidr öğrenmekte güçlük çekiyorsun ama Loki’nin özüne ulaştığından beri sonuçların eskisinden daha yüz güldürücü.
Loki’nin ön yargının güçsüz yerini bulmanı söylerken neden bahsettiğini anlıyorsun artık. Banyonda belirdiğinden beri inançlarını ve dünyanı tepe taklak eden Loki’ydi, elbette onu öğrendikten sonra diğerlerini daha kolay öğrenebilecektin.
Thor Loki ile seni Asgard’ın heimrlerinde geziye çıkarmak için tutturduğu gün at sürmeyi de öğreniyorsun-ki bahsedilen at normal bir at değil, keşke olsaydı, çünkü kanatları olmayan bir at konusunda en azından bir fikrin vardı ve hayır, şahgaga bilgin pegasusa bindiğinde hiçbir işe yaramadı.
Thor ile Loki hala atışıyorlar, ama konuşuyorlar da, belki binlerce yıl boyunca bazen dişleri birbirlerinin boğazlarında, bazen bütün bir şehir ile Loki karşı karşıya olmaya alışmış olduklarından böyleler. Sen onlar konuştuğunda da, atıştıklarında da mutlusun. Onlara yakışıyor.
*
Zincirlerle kayaya bağlanmış kurt Fenrir’in gerçek olduğunu gördüğünde neredeyse ağlıyorsun.
Thor şaşkın gözlerle sana bakıyor, sense kıpırdamak için en ufak bir boşluğu olmayan kurda.
Kayaya doğru bir adım attığında kurt hırlamaya başlıyor. İçgüdüsel olarak geri adım atmak istiyorsun, ensendeki tüyler dikiliyor, kurdun zincirlerden çıkamayacağını bilmene rağmen ince bir korku damarlarının altında soğuk soğuk geziniyor ve sen o korkuyu görmezden geliyorsun.
Bir adım daha atıyorsun. “En çok bu hikayenin gerçek olmamasını dilemiştim,” diyorsun
Vali ve Narfi’nin olmadığını biliyorsun, ancak bu kurt, gerçek.
Loki’nin yanına geldiğini bilmek için bakmana gerek yok. “Nornlar hakkında kehaneti verdiğinde korkmaya başladılar,” diyor neredeyse usul bir sesle. Thor onu senden daha çok tanıyor, ancak senin duyduğun alayı duymasına rağmen da bir şey söylemiyor.
“Kehanet gerçek yani-ragnarok-”
“Yıkım getireceği öngörüldü.”
Thor’a dönüyorsun. “Sen getirmek istemez miydin?”
Sesinin sert olmasını istememiştin, o da kendisine böyle-bu şekilde bir soru yöneltmeni beklemiyor gibi görünüyor.
Kurdun hırıltısı artık duyulmuyor.
Ondan tarafa bakıyorsun, zeki gözlerle sizi izliyor.
“Diyarların iyiliği için yapılması gereken yapıldı.”
Loki’nin boğazından alaylı bir ses çıkıyor. Thor ikiniz arasında bakınıyor, kardeşinin konuşmayacağını anlayınca bakışları sende karar kılıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frost (Loki/Okuyucu)
Fiksi PenggemarGecenin bir yarısı odanda bir İskandinav Tanrısı belirseydi ne yapardın?