(Hei hi Korea university chu ania,an hostel pui zia tur chu lo imagine mai RU😊)
Jungkook chuan a tap tih chu tumah hriat tir a duhlo,minun nem tak ani tih ngat phei chu,a class kal pui tur te chu mi namailo Mi Hausa pui pui fa te vek an ni tih a roommate te a tag chuan Chiang tak in a hria tawrhchhel a zir tel a ngai,a U leh ama tan amah in fuih pah in ka tuar thei tur ani tih pah in an class room lam chu a pan ta ani.
Class room ka lut chiah chu ka room- mate te kha ka senior te deuh vek an lo nia a ka lawm tak zet mahse Jimin kha chu ka classmates tur 1st sem tur tho alo nia,ka lut chu a kut in min lo hui a a bula thu tur in min sawm a ka rin ai daihin ani chu a fel,chuan a hmeltha reuh a nui duh si.
Mihausa fapa pawh a Anglo ka nel nghal tawp,Jimin chuan Taehyung kha chu hnaih vak suh I hnaih loh atha Ber I theih hram chuan hlat I tum dawn nia.A thiante kan nia keini pawn a Chang chuan kan ngei thin mahse ka best ania amizia kei ai a hre Chiang an awmlo chuvang chuan hnaih lo tawp rawh. A ti ringawt aKa ngaihtuah na ah chuan eng tiag a hlauhawm nge a ni tih fiah chak na a awm tlat.ka lu chu ka beng tawlh a Jeon Jungkook I aa tawh a Mi I thi ang a tih kha.
(Time Skip)
Lunch break lai chuan Jimin leh Jungkook chuan lunch an lo ei dun a,tae te thian ho chu an rawn kalaPark Jimin engvag in nge kha pa bulah khan I thut rawn kal nghal rawh I thil ei te kha a tui Mi ,Kim Taehyung chuan rum tawk chuan a rawn ti nih cu.Jimin Zak lutuk tih ngaih na hrelo chu nakin ah kan inhmu leh dawn nia tih pah in tae bulah chuan a kal ta a.
Jimin;Kim Taehyung I ti mah mah lo maw ??mihring ve tho nih saw ,a pian chhuahna nag angin a changkang lo pawh nithei a rilru a na ve thei tho I aaa thei lutuk
Tae: Mihring a nih te chu ka hria lawm,engvag a kan room a rawn dah ve nge an ni,saw tiag ho tan saw chuan room te tak te pe se tawk chiah,jimin lo en reng rawh ka Spot boy(servant-chhiahhlawh tih na kha spot boy tih in ka ang o) ah ka chan tir loh nak ah lo thlir reng RU .
Suga:I chantir theih chuan kan tan ava tha dawn em,
Anui hawk a
Jimin thinrim chu a tap lo chauh a thiante an ni bawk si,a tan chuan a thiante hi an hlu si ,zan khat lek a hriat hnen ah a kal San thei si lo .Jungkook hi Kim Taehyung spot boy
Chu ani thei angem?Inlo chhiar leh theuh dawn nia,ka zeilo lutuk aa,ka ziah sa kan naute in min tih bo sak a😅 Hei ka rawn dah tawp.
Please vote and comments
YOU ARE READING
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
Short StoryLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.