Tae tinge he tia I awm...?Tae hnuai a mu reng Chung chuan Jungkook in tae pawh melh lo in a zawt .
nKa theilo Kook ,Midang bul a I awm hi ka hmu theilo ka aa mai dawn ...,nga ti nge Suho bul ah kher ka thik Ber tih I hrereng sia.
Tae..,Khawngaih in ka ban hi phelh phawt teh a hre awm ania.
Ohh..ka tih palh lutuk Tih pah tae in a phuarna chu a phelh a.chu vel leh Jungkook in a kut in tae biang a dawm a.
Tae min en teh...Suho hi awm lo ta se tun ah hian I hnuai ah hian ka mu kher lo ang....,nag ka tan I awmlo lai khan ka tan a awm a...min tanpui asin.
Khami zan khan Suho khan min tanpui lo se ka dam pawh ka ring tawh lo.Tae in Jungkook Sam a chhul hliau+ aa.,animaw Ka tihpalh Enge ka chung ah hian thleng ka hrelo
Tae suho Chung ah engmah I ti lo tiraw?
Ahhhhh,,,ka hnek ve kha chuan ka hria ...a nui suk a.
Oi,,tih leh Jungkook in tae a beng a,(ana lo nia) engmah hrechiang lo hian engtin nge I duh hi I tih nghal pawp pawp zel...Kim Taehyung tun a ka Chung a I tih hi I hria em ..
Nag mah ni kha min hre ngailo ang in awm rawh ti tu....mawl lutuk Ka taksa te hi a na vek...min bawh reng suh tih pah in nam sawn a tum a.Hey hey...Ka tihpalh ka tih kha nge I thinrim vak China a kan Hna a hahthlak lutuk aa I tello chuan engmah anuam lo tih pah in a kiss leh nghal aa..,
Lawkss tae naktuk exhibition mi tur ka LA paint zo lo a,,nag mah vang in ka thawh a ngai lawm kal ang.
I tho thei dawn mi tih pah in a mitko a San euh a...
Hey,,nangmah vang a nat Zia hi hur lutuk mai...
Tae anui vak a,,hur aa nuam iti tih ka hria lawm chu vang chuan von chu ka thu hnuai ah I awm dawn..tih leh bawh a rual leh nghal a ..an tih tur chu an ti tan leh nghal .
______________________________________
Suho: Kang jee Jungkook alo LA kir lo Ami??.
Kj: umm,,President khan a hruai chhuak daih..lungngai suh kan zo hman ang.
Suho: Umm anih chu ...tha deuh khan o
______________________________________Yoona: Kan hmel a chu engvang a min haw San nge a nih.
👤: Hna tlem chiah a awm tawh a,,lo ti zo tur in a duh che a,,Chuan chaw hnu ah I thlawk haw ve thei nghal ang .
Yoona: Kim Taehyung,... I hre khawp ang...
A phone a dial vang+ a.
Von hian engkim chinfel ka duh zan in ah hian a ruang ka HMu duh...tun ah Khawnge a awm tih pah in Jungkook zui tur a a dah chu a bia a.
👤; Ka pi tun ah chuan hotel ah an awm ..,I duhchu ka thlen tir ngei tawh ang.
Yoona: Last chance ka pe ang che Ka rawn haw dawn chuvang chuan lo ching fel ang che .
YOU ARE READING
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
Short StoryLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.