Jungkook in tae kawr a pelh chu a chhun zawm zel a.
Duh thawh em em in Tae nghawng te chu a kiss nghal aa,,Tae nui pah in a moan ham ham.
Tae in nuam a ti tan dawn chuan,,Jungkook a thu chhuak thut a.
In bual kan ngaih kha .,
Hmmm,,Lak lawh lai+ chutiang lo ngaihtuah,,ni 10 pawh inbual lo mah LA I rim tui reng tih pah in,,tae zawk in Jungkook a bawh leh nghal a.
Keiman rimtui ka in ti lo,,ka inbual dawn I duh leh in bual suh ,,,tih pah Jungkook in tae nem sawn a tum a.
Hey ,hey,bul I tan hmasa zawk a min tawp San I tum leh si maw a theih tawh loh I tlai tawh tih pah in tae in Jungkook a kiss nghal.
Jungkook in rang tak in a lo chhang ve nghal bawk,.,
Mmm,,mmm,,lawks
Tae kan tih chuan ,naktuk atang Hna ka tan dawn lo nia .
Umm,,I thu vek lawm tih pah in tae in Jungkook akiss nghal , a nghawng a dul engkim mai chu tae hmui chuan a fang chhuak leh ta Jungkook taksa engkim chu duh thawh em+ in a fawp kual a.
Jungkook in a hmui alo pet fan+ bawk.
LAWKS,,,Tae
Enge nileh ta .,? Tae in nin hmel zet in a en a.
KA HMANGAIH CHE...,
Keipawn ka Hmangaih che,,Kook ka ta chauh inih hi
Tae in Jungkook kekawr a pelh sak a zawi muang in ...
Jungkook phone a rawn ri thut a.
Hrep tak chuan ,tih pah in tae Jungkook sir ah a thu tum nghal vua a.
Tihpalh ,,kan chhang lawks ange.
Tunge,khawi ka lo en .
Ngatan nge I tih ,,ka thian anih hi .
I thian chu pawn lam ah Biak kher angai mi,,Loudspeaker kha on nghal ang che ka bul ah hian thu rawh
I thikthu a va han che tak ,,,Hei ka dah
Tih pah in Jungkook in a phone a pick a.
Hello,
Minjae enge ni ta.Tae: Minjae a.
Jk: Shit,,lo tawng suh .
Minjae: I bul a mi an awm mi ,,ka ti buai che em.
Jk: Ti bual lo ee.
Tae in a ma hriattawk lek in ti buai lutuk eilo hmel deuh in alo ti ve char+ bawk.
Minjae: A that chu,,Ti nge min hrilh lo in Korea ah I let a,,Ka thinrim
Jk: Ka tihpalh,,a rang teh thut lutuk a ka lo hamhaih nichu ka tihpalh o.
Minjae: A pawilo,,mahse ka ngai che I awmlo aa ka khua a har.
Jk tih ngaihna hrelo in tae a en a anui suk ringawt,, Tae in a hmui phun in ka that dawn che a lo ti ve bawk.
Jk: Keipawn ka ngai che lawm ,,kan inhmuh leh hun ah ka treat ang che.
Tae thinrim in sum thei lo.
Enga,,I ngai maw?Khawi phone kha.
Minjae: Kook I bul ah mi an awm Ami ,,
Tae: Enga Kook a ti che maw ,,Hey jeon Jungkook khawi I phone kha tih pah in Jungkook phone a lak sak a.
Minjae in Jungkook a lo ko ve char+ bawk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
Kısa HikayeLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.