Hey tae thinrim lo LA ,min koh Dan ani ve mai a nga tinge ka phone kha I paih kher e...tih pah in an room a tang Tae thinrim tak a chhuak chu Jungkook in a um hnak+ a.
Min zui suh,..Mi zawng+ I induh tir dawn Ami..?
Jungkook a nui suk a,,.tae tun a I thusawi khan awm zia a nei lo nia,,...ani te kha chu ka thian mai lawm....tih leh tae ban chu a vawn sak a.
Tae nag te chu Ka Hmangaih tak he khawvel ka awmchhung a ka kawp pui tui INI,, Hmeltha pa ti reng che il a I duh dawn a mi Duhtak ti a koh che I duh zawk ngei+ ang.Tae in a lu a bu ngut+ a,,Chu pawh ni se a koh Dan bik che kha ka duh pa a ti kher che a ka thik ,ka thinrim Ka pasal tur hi Midang in kha tia an koh mai+ ka duh lo.
A ho e,I thik thu chhe lutuk anih kha,,..thian te chu kan inko fo lawm,..
Kei in ka ko ve ngai mi.?(tae a tum der vel a)
Oi I cute e,I thinrim hian I hmeltha sawt tih I hria em Tae,Ka Hmangaih pa.😁
Hmm,an ti kher a keipawn ka Hmangaih che , Kookbaby Bunny.
Anih chuan ka phone I paih kha va chhar rawh le...,
Naaa,,..Ka peih lo.
I peih loh tur si ti nge I vawm va zawng nghal roh...
I thu sia e,,tih pah tae chu step ah chuan a tlan thla a,,...Midang ho chu an lo nui vak+ a.
JM: Tae I tih tauhna ho lutuk a,,I tuar leh si elaw?
Tae': Nag pawh nila I ti ve tho ang...
JM: Teuhlo.
Tae: Teuh.
Jin: In ho lutuk Jungkook phone chu V achar vat mai roh alo bo ange.
Tae chu a tlan chhuak nghala,,
JH: Awi phone te tukverh tang in paih sak reng+ ,tae hi chu a thinrim hian khua a hmu thlawt lo.
RM: Chu vang lawm,hetia kan alwm. theih ,,,,a chhungte lak ah a thinrim na hi engtik ah mah a hawng dawn lo va heti hian a Hmangaih bul ah a awm reng thei dawn a....tih thinrim chi ani lo reng+ Min tuithlar nghal ang.
An nui a..
SG:Kei aipawn a hlauhawm ,..a thinrim chuan .
Jhope lo nui vak+ ,ka awi lo Ber I thinrim chuan nag chu zu I in thin..
Suga in jhope a thutna tang a tlawhthla a,,,.I chan tawk.
An za vaiin an nui a
______________________________________In neih ni chu an thleng ta....atawp a tawp ah an nun ah tudang mah tel lo a an hringnun chu an hmang ve thei dawn ta...
Coat suit Black ve+ an ha a....
An in na tur tual zawl ah chuan an thiante ho chu an thu khawm laih a ,chu vel leh Mi pahnih he khawvel ah chuan angel ang mai a hmeltha pahnih chu in kai in an rawn kal a,,an thian te ho chu an au lauh+ a....
Kut an beng dur+ a,, .An pahnih in Lehkha bu ah chuan thu an tiam a
Kei Kim Taehyung a hian ,nag Jeon Jungkook hi Ka venghim reng che nga ka kalsan ngailo ang che,..Mipa dang I melh vaih chuan Punishment I hmu ang.
Midang ho chu an lo nui dar+ a.
Jk: Hei tae zahthlak thei em mai (a hrilh RU a).I hun.
Kei Jeon Jungkook hian nag Kim Taehyung hi Ka Hmangaih kum khua ang che ,voi 1 pawh ka kalsan leh tawh ngailo ang che ,..Ka Hmangaih ai NASA che hian Min Hmangaih ani tih ka hriat a vangin chuan I thikthu a chhiat lutuk chuan Khum ah I mu lo zeuh+ ang.
An nui dar+ a.
Tae: Awm ang lo kha tiang an tiam ngai mi...
Jk: Nge nag pawn pawn I tiam lawm.
In kiss RU in kiss RU an lo ti laih laih a,,a then in kut ang beng a Jhope phei chuan ding meuh in In kiss RU a lo ti vak+ a.
An pahnih chuan an nui a,,..Passionate tak chuan an in kiss a.
Midang ho chu an lo au dur+ a
Ceremony ni zawh hnu chuan Honeymoon hmang Tur in Hawaii lam pan in an kal nghal a.
Tae ding lawk teh ti in Jungkook chuan tae car khalh lai chu a din tir a,,...tae thutna seat chu a tih hnungtawlh sak a.Enge itih???
Ka nghak thei lo tih leh Jungkook chu tae mal Chung ah chuan a thu phei a,tae chu a kiss nghal buan+ aaaa...
Tae: Lawk lawkss I va hmanhmawh ..
Jk: Ka thei lo
A fawp leh nghal tawn+ aa,,an pahnih chuan car chhung ah chuan an nun a an hlim ni Ber leh pumkhat a an insiam ni chu an Chen duh ta ..
THE END.
YOU ARE READING
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
Short StoryLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.