Part-24

662 86 11
                                    

Tae in Jk a kiss bawrh bawrh a..

Cont.

Jungkook  in tae a theih tawp in a nam a ,,tae in  a tha neih zawng+ in Jungkook a kuah bawk...

Tae hmui in duh thawh tak in jk a LA fawp aa,,jk in a chhang lo a theih tawp in atang..Tae in a hmui ala sawn a.
Jk  in rang tak in tae a nem sawn nghal.

Kim Taehyung,,, zah na pakhat mah I nei lo Ami?? Mi ten awm tak ini tih pah in jk in a hmui a akut in a hru aa.

Kook,,ka rilru hi tinge I hriatthiam theih lo,,min kalsan ni tang khan voi1 pawh ka theihngilh ngai lo che ,,Ka Hmangaih che asin ...,Min Hmangaih thu I sawi zawng+ kha a lem vek em ni,,tinge ? Tinge? ti tak aa ka hlat a awm I tum ??Ka ngai che sin.
Tae mittui te chu an tling Pam a.

Jungkook a ngawi reng a rilru a awm hi a sawi dawn em a Chiang lo ani.

Jungkook min chhang rawh,,engkim a chhan min hrilh rawh ,,a chhan Ka hriat HMA chu ilak a tang hian ka kiang tawh lo ang hlauh leh che ka duh tawh lo.

Jungkook mittui a tla zawih+ a.

Tae a tawp vek tawh kan tan chuan  ti hian awm suh...

Eng e a tawp chhan???tae in ring tak a tawng in a zawt ,,,Min rawn lo in kan inkar kha nangmah in I ti tawp aa,,keiman ka pawm ve hlei hnem .,,Ka rilru tur hi I hrelo em ni?

Tae kum 1 lai a liam tawh hi,,tinge nun hlui I tar thawh leh,,Nunhlui sawi ka duh tawh lo ,,haw rawh
Jungkook in kawngka lam a kawk aa.

Kook,, tae in Jungkook dar ah a vuan a,,min en teh Ka MIT ah tak,,ka zawh na che hi Aw leh Ai chiah in min chhang ang che ,,chu chu a Dik anih chuan ka kal San ang che,he thinlung atang pawh hian ka paih bo ngei ang che ka tiam e...

Min kalsan chhan kha keilo midang I duh vang Ami?? tae in Zam RU tak in jk a zawt.

Jk in a lu  a thing ani lo tih hriat tir nan,,.

Anih chuan ,,,Keimah Vang Ami??Tae in uluk leh chik zet in a zawt.

Jk: Aw.

Tae a meng phawk vak ..
Enge achhan?? Kan chhungkaw chanchin ka hrilh duh loh vang che kha mi!!?

Jungkook in alu a thing a,,a tah chhuah loh nan a hmui a pet ,,a kun char char bawk.

Hey,kook min en teh...engkim sawi rawh ,,hetia I sawi loh hian ka tan a hreawm tih I hria em...?

Tae,....Jungkook a ngawi DAT a.

Nang chu ka ta tur ini lo tih a tir atang khan lo hre tur ka nia...,,i thinlung ah ka lo luh thuk mah mah avang in ka tihpalh ani...Jk in tae MIT ah tak en in asawi,,tae kut a vawn sak a.

Tae: Kook enge I sawi awm Zia,,,A tir atang khan ka ta tur Dik tak alawm I nih..

Tae,,,hrethiam ta che nang leh kei chu lei leh van ang kan ni...,a tir a tang khan ,,,,nilo...,nupui hual inei tih ka hriat a tang khan lo kal bosan tur che ka nia,,ka aa tak zet ani tiraw tae..,Jungkook a nui sei a,,nag chuan Tun ah chuan nupui I nei tawh ngei ang a,,,Chuvang chuan hetiang hian ka Chung ah awm tawh suh ,,,I partner ang chauh in min en tawh rawh,,zan in a thil thleng kha chu theihngilh ang oo...,,Mi ta ni tawh chu ka chhuh sak ngai tawh lo..

Tae a nui ri hawk a,,,Enga ??Kook nupui AAA tu nge ka nei tih hrilh che....,,A HMA ang tho kha ila nih hi..
  I LA cute reng.

Tae in Jungkook fiam achak tlat aa,,

Nupui chu nei e,,,mahse Ka LA duh che alawm...,,Fa pawh ka nei tawh a sin ,,mah se ilak ah feelings ka LA nei tho...,,

Jungkook in tae hmai ah a beng chawrh a,,Kim Taehyung chhuak nghal rawh,,Tenawm lutuk vawi khat pawh ka bul hnaih ah hian rawn kal tawh suh..Jungkook mittui a tla zuh+

Tae a nui seia,,a biang a dawm a,,Kha I mizia kha lawm ka duh,,I insum thei lo lutuk hi ...

Ngawi hmak rawh,,Jungkook a vin hle.

Hey,,Kook ka tihpalh ,,Nupui ka LA nei hleihnem ,,Jungkook hmai a dawm sak aa,,Jungkook a meng phawk vak..

Kim Taehyung,, dawt min hrilh tum tawh suh,,ka awi chuanglo ang tih pah in jk in a hmai a tae in a kut a dah chu a paih thlak sak a.

Kim Taehyung,, dawt min hrilh tum tawh suh,,ka awi chuanglo ang tih pah in jk in a hmai a tae in a kut a dah chu a paih thlak sak a

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ka nei lo ka tih chu,,min en teh tih luih na in tae in Jungkook a vuan a...Nang ka neih loh che chuan tumah ka nei lo ang ,,,Ka kut hi en LA in neih zungbun ka bun I hmu em ? Ai tiraw.
Min ringhram teh,,,Nang lo chu he thinlung ah hian an leng lo,,nupa dang te ang in Fa hring ve thei dawn lo mahla,,Ka tan chuan He khawvel a ka Hmangaih awm chhun leh Kumkhua a ka kiang a awm tur a ka duh awm chhun INI a sin Kook.

Jungkook mittui te chuan tae in a biang a dawm na kut te chu a rawn ti lum pap a...

Tae fa ka nei itih kha...

Tae a nui suk a,,Ka fiamthu ve a nih kha I aaa lutuk..Tae in jk Sam a tuai phir sak a.

Tae,,Nga ti nge??Min Hmangaih em em a??

Jungkook min en teh,,,,Enge I hriat ka hrelo ,,tu in nge enge hrilh che ka zawt dawn hek lo che,,,Mahse Min LA Hmangaih reng em,,min LA ngai ve reng em tih chiah ka zawt duh che.

Jungkook tae MIT ah tak a en a,,
Tae  a kuah thlawp aa,,umm ka ngai lutuk che nang ai a let tam tak in ....,,

Tae jk tukhum zawn ah a nui ver+....

Jk: Tae nupui I nei lo tak tak maw.??.

Tae: Aw ,,ka tih chu dawt ka sawi ngai lo I hriat kha,,.

Tae mahse ,,,

Eng mah se??Min LA Hmangaih a chu chu ka tan a tawk... Tae In jk a en a,,a nuih a

Tae ka tan chuan he khawvel aa,,Min Hmangaih em em tu ka hriat ah Pa 2 INI ..

Enga ?Pakhat na ni lo in pahnih na maw??Tae a titau der leh nghal .

Umm,,pakhat na chu ka U ani tih I hriat kha,,Ka tan engkim ani..Jk in tae awm Dan chu anih tawp..

Kum khat kal ta a an nun Dan kha alo kir leh ni hian an hre Ber ani..

An in en aa,,An nui dun a.

Kook,ka kal tir tawh ngai lo ang che tih pah in tae in Jungkook hmui passionate tak in a kiss nghal.

Korean an let leh hun a thil lo thleng tur hi engthil tak ni ang maw?????🤣

Pleas vote and comments,,, Angaih nawm Dan a ho

Mr.Proud(Taekook)18+___✅ Where stories live. Discover now