Part-21

657 78 10
                                    

Jungkook ti nge kha pa hlir kha I paint🎨 thin???

Ka tan a mi pawimawh tak,,engtikah mah ka theihngilh ngai tawh loh tur anih hi,,a nui sei a

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ka tan a mi pawimawh tak,,engtikah mah ka theihngilh ngai tawh loh tur anih hi,,a nui sei a..

Senior:A nih ka ring ,,engtik lai pawn I paint tih tur a lawm,,hria se cuan alawm ngawt ang.

Jk: I hrelo Anih kha,,tun ah chuan khawvel a amihuat Ber Ka ni ngei ang .(a kun ngaiha)

Senior; Ngatimaw;?

Jk:A ho lutuk,,(anui a)tak a Korean tang lo Kal tur an awm a mi,,sir khan a sawi a.

Senior: Awm e,,,a hmeltha lutuk an ti .

An nui dun a.

Jk: A that chu a nuam dawn nih chu.

TAE
Park Jimin Ka rawn thleng..

Tae in Jimin a call a,,ala duh lo leh nghal,,Hey park jimin I awmna ka hrelo amaw I ti nge,, ka rawn kal tih pah in ,,a driver hnen tang car chabi a LA sawk a,,

Ka thawmhnaw kha chu ka thlenna tur ah lo va dah ULA tih tur ka nei ,,tih pah in car ah a lut nghal a chak tak in a khalh nghal.

(Time skip)

Jimin a in ah zai ring tak ngaithla in a lo lam kual mai+ ,,Kawngkhar a rawn in kik dawt dawt,,,

A Kik tu chu ,,tupawh nise jimin chu a ngam hle tih a hriat NASA thei ang Ber in kawngkhar a sawi a,,jimin zai play ai bengchheng in thawm asiam..

Hey,tu nge kha tivak a kawngkhar rawn sawi,,jimin in pawr tak in a ti kawngkhar a hawng chiah..

Hey,Tae nang maw,...haha..enge he tah I rawn tih a ti ban chap a.

Tae: That tur che in,,
Tae a nui duh miah lo..jimin in chhungah a nawr lut dawt+ a,,

Engtia tih nge iduh??

Hey,,Kim Taehyung ho viau suh enge I rawn tih dawn,,min hmu tur ringawt a helai thleng + I rawn kal Ka ring silo.(Jimin in nui sen+ pah in azawt a)

Enge nagmah vang anih loh ang,,Ka that dawn che ka tih kha, (tae a LA nui duh chuang lo)

Engvang in nge min thah ang,,?Min that duhla nagmah kher ilo kal nang mimawl pa(jimin a nui thler vak+a)

Achhan maw,,khawnge Jungkook nen khan in+ hmuh ,,I pic up kha ka hmu vek ,ka phone call pawh ilak duh loh kha,, (tae in jimin a en kar a)

Jimin a nui sei..
Chuvang chuan maw,,,huizzz Kim Taehyung I LA ngai reng ani maw ,theihngilh ve tawh rawh..,a theihngilh tawh che.

Oo,,khawnge I hmu ka hre duh ,,ka theihngilh leh ngilh loh chu ka thu ,,kir leh vat ka ngai nia company thil ah tih tur ka ngah chuvang chuan khawnge ihmuh hetah hian a awm ve tiraw..(tae in a hrechak tak zet)

Mr.Proud(Taekook)18+___✅ Where stories live. Discover now