Ding dong....,
Ilo thleng thei maw,,I rei lutuk aa eitur pawh a daih vek lawm tih pah in Jk u in Jungkook a kuah a.
Nia, duh ang in ka hman hmawh thei lo a sorry lutuk,,tih pah in a beng a pawt a.
Jk bro: A ho lutuk,,rin aiin ilo kir leh HMA a ,ka lawm min lo call khan ka awi lo a,,mahse tun ah ka HMA ah hian I ding sia ka awi Chiang e.
An Nui dun a.
Jk: U von ni LA+ hian kan in thar ah in sawn nghal Ila,,engkim ka ti fel sa vek tawh ,,ka kal dawn a ka sawi kha I hria em ka enkawl tawh ang che ka tih kha,,naktuk office ka ngai dawn sia ,,von ah inpeih fel ila umm.
Jk bro; I va han hmanhmawh em+ Hna ka thawh loh Chuan awm nghaih na ka hre nang,,khawnge kan luah dawn a.,kan veng chhuah San hi ka duh lo nia.
Jk: Lungngai suh kan chhuah San lo ang,,hei ai a inlian leh nuam zawk chauh ani ka lei ,,nuam deuh a I awm na tur,,mahse tun a i hnathawh hi thawk tawh suh,,hnathawh I duh Chuan a awlsam mai+ thawk ang .
Jk bro: Oi ka nau hi,,ava pui tling tawh ve ,tih pah in jk lu a tuai a.
Thil ei ila inthiar nghal ang, bung rua ka ngah hleihnem.Jk: I mamawh chauh keng rawh, a bak a awm vek .
Jk bro: Ole,,ka hnial lo mai ang che .
Jk: U I hlimna chauh ka duh tih I hria tiraw,, min ring thei tawh ang .
An inkuah a,,breakfast an ei zawh in ,an inthar lam an pan nghal a.
(Time skip)
📱📱📱📱 jk phone alo ri a.
Hey kook ka ngai che ,,in hmu ang ka lo kal dawn ,.tae aw a tang a ngui tih a hriat .
Tae,ti nge I aw chu ..,I tap elaw
Tae a Nui lui a.
Ai,eng vang nge ka tah ang,ka pu a dam lo mai nia.
I pu chu I ngaina hle nimaw,?I tah pah hial a.
Tae pawr deuhin a tawng a .
Ka pu vang anilo,,nang mah vang anih hi ka tah nag hian Khawi hmun ah pawh ka mittui hi iluan tir thei anih hi.Jungkook a Nui hak a.,
Awiawmloh ,IPU na tuar in a mu a tinge keimah vang a itah daih ,,lungngai suh ka chhaih lo ang che IPU I ngaina a ni ve mai a.Hey,Jeon Jungkook ka rawn kal dawn animai.
A theih loh,,in kan Siam aa,nag pawh I pu kha awm pui rawh ,naktuk ah kan inhmu dawn nia ,Ka Hmangaih che a tih zawh vel leh Jungkook in phone a off nghal a.
Tae a Nui sei a,,HEPA tak hi chu hmanhmawh thei sia ,tih pah in a phone a en a Nui vur+ a.
(Apu dam loh Dan leh harh kual Dan vel hi ka ziak peih lo )
Next morning.
Jungkook massage 🔛 toon a ri a..
Morning .,Baby.
Jk in a chhang lo.
1mins 2mins 7mins.
Jeon Jungkook, eng vang nge min chhan loh office ah I hria ang tih pah in a phone a paih pawp a...,
Khum a tang tho in office kal Tur in a insiam nghal.
JUNGKOOK HOME
Jk bro: Kook I phone ah msg a awm,,eng Chen nge inbual I tum I rei tawh lutuk.
Jk: Ka zo tep,, msg te chu a ho lutuk lo chhiar LA ,,a pawimawh loh Chuan sawi kher a ngai lo nia,.
Jk BRo: Tae ,Morning Baby ati,tunge tae?
Mak tih hmel deuh in phone a en a.Hey,Jungkook ngaih zawng I nei elaw?
Jk lai deuh in bathroom tang a rawn chhuak a.,a Nui sen+.oo nei ani mai ati ringawt a.
Jk bro: Animaw,,,I va lo zep thei.
Engmah ka zep lo,,sawina hun a awmlo em alawm ,,..tih pah in a Sam chu a hru a.
Jk BRo: anih Chuan eng Mi nge.
A ti chiah,,office ka ngai ka insiam tih pah in Jk in a u in a phone a ken chu ala a,a room a pan daih a.
(Time skip)
Mr.Kim vawiin hi kan company leh USA art company kan thawn pui tur te nen a,kan inhmuh khawm ni tur kha nia ,,,.tih pah in tae assistance in file 📁📂 vel tae a pe a.
Tae a lu a bu ngut+ a,a Nui sei a,,company telephone alo riaa,,
Assistance:Hello,Hei hi Mr.Kim a office ani e.
Assistance 2: Hei,Mr.Jungkook kha alo thleng tawh a ka luh tir dawn em ni?
Tae in rang zet in ,a assistance chhuak tur in a tia,,lo luh tir rawh a ti nghal bawk.
Jungkook in kawngkhar a hawng a ,hey a ti chiah tae kawngkhar bul ah alo ding ,jk in a hmu thut a phu zawk a.
Hey,a ti vak a,min ti phu lawm enge ilo din thut.
Enge ,ka thin rim tih pah in tae in a kekawr ipte a zen a Lehlam a hawi daih a.
Jungkook in hriatthiam hmel zet in, Tae a kuah a ka tih palh ka inbual lai nia,sorry tih pah tae biang a kiss zeuh a.
Tae a Nui suk aa,,chu pawh ni se min lo call lo a,,min text bawk lo,,min Biak hmasak I tum ngai bawk silo tih pah in tae in Jungkook kut a LA thla a,a thutna ah a thu daih a.
Jungkook tae bul ah kal hnai in tae dawhkan a nghen a,.Tae ka tihpalh ka tih kha ka u in alo chhiar a,,ka nuih a za lutk ,ngaihzawng ka nei tih a hre ngai silo a ,mak ati teh asin.
Chu I u pawn min LA hrelo maw,,tae a tih tauh belh a.
Hey,tih pah in tae a lam ah akuai her a, hun ala awm loh kha I hriat ve reng kha ,ngaihtuah LA ,nag nen us ah kan in tawng a,,kan insawi fel a ,bul kan tan leh chauh ania hun ala awm loh hi hrethiam vela,,I naupang chia em mai tih pah jk in tae biang apiai a.
Ka naupang chia maw ,tih pah in tae in Jungkook a malchung ah a pawm thut a,
I aa Mi,,office anih hi Mi an lo kal ngha sin tih pah in jk in tae a nem a.
Ho lutuk ,ka thu neih na vek anih hi,Chuan ka thikthu chhiat chan chu I aw ka hriat loh hlek hian ka buai zo ,ka mut lai pawn ka lak a tang I bo leh ang tih hi ka hlau ngawih+ ani,.kook ka Hmangaih na che hian min ti naupang chhia in min ti AAA zo vek a pawi em..tih pah in tae in Jungkook a en a.
Jungkook alo Nui sen+ ,Tae a ti ringawt .
Tae in muangchang in Jungkook kha be a dawm a,,lung chim em+ in a fawp vawng+ mai ani.
Tae kawngkhar alo in Kik thut a,,Jungkook in tae rang deuh in a nem a,,
A nah tih pah in tae in a hmui a tuai a.
Ka tih palh ..,tih pah in jk a Nui sen+.
Assistance: Sir von a I hmuh tur kha ,alo kal a ka lo luh tir dawn em ?
Tae leh Jungkook an in Siam rem vat a.
Tae: Lo luh tir rawh.
Tae kawngkhar a inhawng chiah ,muang Chang alo pen lut chu an pahnih CHuan uluk em+ in an en a.
SUho nang maw????😨
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
Cerita PendekLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.