Part-27

673 81 6
                                    

Ehem Ehem

Jhope: Kim Taehyung ,,I ti mah+ lo maw,,airport anih hi.

Tae in Jungkook a kiss na tang a hmui a phawi a ,a rawn nui thaw a .

Enge,pawi Ka hrilh fiah theih Dan che u nih hi,,tih pah in Jungkook biang a pia sak zeuh a,,Jungkook tan chuan zah vang aa khuk ral chem+ na tham ani

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Enge,pawi Ka hrilh fiah theih Dan che u nih hi,,tih pah in Jungkook biang a pia sak zeuh a,,Jungkook tan chuan zah vang aa khuk ral chem+ na tham ani.,tae lah in nghet tak in a kuah mai si.

Yoona a awm ve tih pawh a hrelo..RM in tae a nghawk zeuh a...

RM: Yoona a awm ve hi.

Tae Yoona lam hawi in ,,,thutak zet in engkim I hmu vek tawh ,,ti khan chuan min zui chhan tur I nei tawh lo tiraw _...a ti zawm leh nghal zat.

Yoona Zak lutuk a kal nghal hmak.

Jin: I ti mah+ lo maw,,a zah em kha I duh lo tih kan hre vek em em ache I va han sual Chiang tak .

Tae: A ho em mai ,,a duh leh kal se,,tu nge ka bul a awm hi tih pah in a nui taw a.

Jungkook chu zah vang in ,a kun char char.

Jhope; Hey,Jungkook kan in hmu leh chu a lawm awm e,,,kan lo lawm tha leh a che I hlawhtling tawh hle mai.

Jk: Ka lawm e.

RM: I Zak ani Maw(a nui hak a)a awm ve reng ,,Engtin nge Kim Taehyung ang misual hi I duh theih le?.

An za vai in an lo nui a,,tae in rum deuh in amelh a,,Jungkook in a tukhum a tuai ringawt.

Jin: Anih chuan kal tawh ang u,,in lam ah kan sawi zawm dawn nia.

An kal tur chu ,,jk in tae a pawt ding a,,Ka in lam ah ka lo va kal phawt mai ang,,umm ti khan I thian te bul ah khal LA.tih pah In a bag a khai a.

Tae in chu vel leh a bag a chhuh sak nghal,,enge I sawi kha a theih loh ka rual a I kal a ngai tih pah in

Hope hyung Hei bag hi lo keng teh.

Jhope: I chhiahhlawh ka nimi,?I duh leh nangmah khan keng LA.

Tae: I keng dawn lo maw,,enge ka rawn hawn che hi I hrelo ani ka pelo tawp che anga ni mai lawm,,Kook kan Bazar khan 1888 wine 🍷 kha kan lei tiraw,,I u I pe daih dawn nia chuan

Tae in a sawi zawh HMA in ,,

Jhope:Khawi khawi,, I va han sual Chiang kal ang u tih pah in bag chu a khai hlawp+ aa.

Tae a nui vak+ _,,kha kha nimai lawm.

Jk; Ngati nge ka bag I ken tir,,ka haw dawn ka tih kha.

Rum tak in tae a melh a.

Tae: Zan in ka bul ah I awm anga ,,naktuk ah ka tlah ang che umm.

Jk: I thu hi I duh ve ngawt mai,nang nen te chuan USA pawh kan riah dun tawh kha ,,a tawk bak ah kan LA in hmu reng dawn tho a lawm ,,Ka u te ka hmu ve chak a.

Mr.Proud(Taekook)18+___✅ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang