Part-47

477 48 18
                                    

( Hmangaihna chuan tawp chin a nei ngailo ang,,Eng ang a hreawm leh harsa Pawh lo thleng thin mahse a bei a nga a hneh ngei ang....,Hmangaihna kawng hi a harsa thin ngei dawn ani tih hi Hmangaih nei ngai miah lo pawn a kiang a cheng leh a Chheh vel a awm te atang a a hriat ngei ka ring achhan chu Do tu leh beitu kil tin a tang in a nei tih a hmuh pui a ahriat pui vang in...I hmangaih nen in inHmangaihna kar ah inrawlh an awmlo ani chuan Mi vannei Ber ini tih in hre reng rawh.)

Tae dawhtheih na in a tlin tawh lo,, ka dawh theih na fiah I tum ani maw..,tih leh Jungkook lu rap Chung a ding silai a tin reng tu chu a pistol chuan a tin a...

Jimin mang ang in an inkap tawn ve+ ang tih a hlauh avang in ,hnung lam atang in alo veh a thir tlawn sei tak a keng aa.

👤2: Kha I hnung.

A ti chiah,,misual pa chu ahawi let hman tawh lo jimin chuan a lo khawng pawp aa...chu pa chu atlu nghal chawrh a..

Tae:jimin Jungkook kha .

Jimin in hmanhmawh deuh in Jungkook chu a buaipui nghal a...

Misual in dam reng chhan tur ka hrelo tih pah in tae in misual te chu a kap nghal a ,a tawp thei lo athinrim em ani.

Jimin: Tae tae duh tawk rawh...,Jungkook hi damdawiin kal pui angai nia.

Tae in rang zet in Jungkook a pawm a,,jimin pistol kha LA LA min rawn zui rawh.

Mahse,Hyung te an lo thleng tep asin.

Jungkook hi damdawiin panpui a ngai iti nilawm ni..an lo thleng ve mai ang.

Car rawn tlan ri an hria a.

Jimin: Chu an lo thleng.

Tae: Nilo,car pakhat chauh ani,biru nghal ang tih leh bang phen ah an ding a.

Jungkook hi lo awmpui LA...khawi pistol kha tih leh jimin chu achhuh sak a.

Yoona ngei mai ani....Ami chhawr te an thi tih a hmuh chuan rang tak in a car ah luh leh atum a,,mahse a tlai zo tae in a car chu alo kap a..

Yoona lam ah a kal phei a.

I duh tawk thei lo a,,tun a I Chung a ka tih tur hi min dem suh hmeichhe rapthlak tak INI tih pah in tae in yoona chu a pistol chuan a tin a.

Tae I hrethiam lo anih kha,,engtin nge he tiang kei....kei te chu China tang ka rawn haw chhiah lawm....,(a tawng ban chap a)

Tae a Nui thei lo,a thinrim em ani..Hmeli dawt hlir maw sawi itum he silai hian inunna ala thei tih I hrelo em ni....ka dawhtheih phakbak in I chhe tawh tih hria ang che.

Mr.Proud(Taekook)18+___✅ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora