(Jungkook hian a tet te tangin thian tha best tih a sawi Tur ala neilo,an retheih em avang in miin kawm en ah an en ngai lo chuti khawp a nun hreawm chu he college Korea ram Mi Hausa te college ah a lut ani sia ,a awmdan tur chu a mah pawn a hrethiam a tawrhtawh anih a vang a college kal hun chhung chu a thuar theih a beisei, he a intih chak na kar a ahmangaih tawn tur hi a hre lawk hau si lo)
An dorm ah chuan an awm khawm thap a Jungkook chu kil khat ah a ma lehkhabu chhiar in alo thu a,midang awm ve te chuan a awmve ani tih pawh hre changlo in thil an ei buan buan a,ring tak tak in an nui leh vak vak a, ahnu reilo te ah chuan an nui tawp hmak
Nangkha,Jungkook lam chu an en thap Jungkook chuan keimah maw tiin amah leh amah a in kawk a, Kim Taehyung chuan ka thiante hi an hming ka hriat loh I ring Ami ,nagmah chiah ka hrelo cuvag chuan naglo chu tumah ka ko lo.
Jungkook Zak chuan hnuai lam a melh reng a, enge ni ati ringawt a,
Tae: tui min va lak teh
Kook: enga"??
Tae: I beng a chhek Ami tui min va lak rawh ka ti
Jungkook tih ngaihna hrelo chuan a hlau bawk si an senior ani bawk si buaina chhuah tir a duh loh avang chuan tui LA tur chuan a kal ta a.
Jungkook kal chiah chu Tae chuan kha ka tih kha ka spot boy chu ani har lo tawp ang thlakhat pawh a ngailo ang,a hmelno lutuk leh Ami zia zawi awilutuk kha chu hneh awl tak ani.
Mipa pawh a Anglo a no Dan em em te kha,mipa tam tak pawn an duh ang,ka duh tihna nilo in an tih zawm zat a.
Jimin : keipawn ka ti lawm ka duh chi ,mipa in an duh thei ang I tih khan min huam tel anui hawk a.
Taehyung ka boy friend ka nih tir chuan I spot boy ah a tag thei lo ang,a mah khan min nel tih kA hria tu nge a rilru LA hmasa ti ila .
Tae tan chuan hrilh hai thlak tak ani a best friend in lo luthar pa vang mai a deal 🤝 lian tak mai a chhawp chhuak chu, mahse a chapo ve tho chu deal chuan an In thianthat na a ti chhia ang tih a hlau ngawih ngawih. A mah a in dah San na chuan tlawm zawk nih a duh hau lo a thian tha Ber deal chhawp chu a pawm ta ani.
Jungkook chu bottle nen alo lut chiah a,ngawi reng in Taehyung chu a bottle chu a pe a, akal tur chiah chu tae chuan a ban ah alo vuan a lo thu ve rawh a ti nih chu.
A HMA lawk a Jungkook bul a a sawi Kha theihngilh ni awm fahran in Jungkook a meng phawk na sa ngei mai,tae chuan jimin chu a melh kur a Jungkook in a hnial HMA in a pawt thu nghal tawp a,a kut a hmer sak vak bawk,
.
Midang ho chuan chumi te thian dun inkar ah thil thleng chu an hrethiam lo takzek ,Jhope rawn nui chhuak hawk Jungkook awm tih pawh hre Chang lo, In ti tak tak dawn elaw"??Tae leh jimin in rum deuhin an melh a ,engahmah ngailo in,Jungkook ilar dawn khawp ,Mi zawng+ hriat theih ah leh keini hriat theih ah he best friend te pahnih pangrem ang mai hi I in eltir thei dawn nia I ropui khawp mai tih pah in akut a beng a anui vak vak a.
Jungkook hrilh hai lutuk chu a kun reng a,tih ngaihna a hrelo a chung ah enge thleng ang a HMA a chung a thleng thin kum chan ve pawh class a kal hma a a thiamloh nimiah lo a an hnawh chhuah ang kha ani leh a ngem tih a ngaihtuah ani a hlau tak zet.
A in ngaihtuah lai chuan jimin chuan Hei zan in chu chuat ah mu tawh lo LA a ,avawt si ka khum ah lo mu LA kan inkawm ngaih phah anga I duh em?? Jungkook mak ti lutuk meng bial kawk kawk chu tumah chuan an ngaihsak lo,an sir a suga chu alo nui suk duh chauh.
Jungkook chuan a duh lo tih lan nan a lu a thing na na a, jimin tawng leh tur chiah chu zanriah ei tur ti in an warden in alo ko hman chiah.
Jungkook lawm Zia chu rang tak in a tho a tu man an chelh hman lo a pit nghal mak,an room a tang a chhuak chu a sen tawn tawn thei.
Jungkook prov.
Engthil nge ka Chung ah tih an tumle"? "'Infiamnan min hman mai mai an tum em ni? Jimin leh zel pawh a fel ka rin nen.A pawi lo ,tumah ka ringlo ang keimah pawn ka tuar tlang thei .
End.Zan in hi Newcomers ho lawm luh zan a nia ,ka phur lo tak zet peihlo Chung pawn kal ka ngai si,an party leh vak awm sia Mihausa ho nun hi ka zo lo ani ti pah Chung reng si in Jungkook chu a in Siam mial mial a.
A roommate te chu khaw nge an awm zawh pawh a hre lo, an zavai chuan an bo nghal vek anih chu ,chu an dorm zau tak ah chuan Jungkook chu a mah chuan a in Siam mial mial a,a thawmhnaw neih ve te chu mite ang in man to in bran lo mah se a taksa mawi na chuan a in hmeh pui em em vek mai ani.
Party na hmun tur lam chu amah te chuan a pan ta kal kawng a a kal lai chuang car nalh tak tak leh man to hmel tak tak ten an rawn tlan pel sua sua a ,cung car ho chu an party na kawt ah chuan an ding tap a,a Chung a tag a lo chhuak te chu tu te nge nivak se a tih chuan ang,a roommate te vek an lo ni a meng phawk NASA lutuk chu amit mu chuan khawvel mai pawh ni van thengreng thleng pawh a hmu thei ang.
Amah a in en a anui suk,Saw tiang khawp a Hausa saw maw an lo nih,?ka tan chuan hnaih loh an tha Ber tih pah in an hmuh hlau tak chuan a hnung lam tang in alut a, an party na Chung hnung kil ah chuan a mah in a thu ngawi reng a.
Taehyung te thian za ho rawn lut chiah chu hmeichhia awm zawng+ cu an bengchheng nghal chul a,an ni tan chuan hmechhe au te chu eng mah lo mai an ni.
Party cu an tan ta ,light an off thim vek a DJ in a tih tur ati an lam sua sua a ,a then an lo in kiss nawk nawk a ,a then an chatthla ,Chung zawng+ karah kilkhat a Jungkook awm chu an college hmeichhia bad girls te chuan tih buan an chak tlat.
An chak reng ang chu titiraw u"?hmeichhe tam tak ai a vun nalh leh zawi awi ani miau a lawm ,zu a in duh hek lo
Bad girls ho chuan Jungkook bul chu an pan a,Hei baby iva mal ve kha in ve rawh an va tia ,Jungkook meng phawk nasa lutuk tlanchhiat duh ,a kalna tur an dang vek tawhGirl 1 : I in loh chuan I kal lo ang
Girl 2:I inloh chuan ka au vak nga min khawih a tum ka ti che nga ,hmeichhia ka ni sia ka chan that Dan tur chu nag chu hnawh chhuah I ni mai.Tlem Dan leh vau Dan chi hrang+ a an vau hnu chuan,Jungkook chuan zu chu a tlak pawp a,no khat ,no 2, an in tir zel a in zat a chhiar theih tawh lo,a rui tawh tak zet mawi leh mawi lo a hre Chang tawh lo,a sir a ding reng a lo en tu an awm tih pawh a hre tawh hek lo.
A rui lutuk chu a rilru a a vei a huat te chu a sawi vak vak a, asawi tirh chuan tuman action an pe duh lo Kim Taehyung hming alam chiah an hawi thup a,Jungkook cuna tae lam a pan a
HEPA hi lawm ka ni hmasa ber ah ka khum ah mut min phal sak lo a,Mi sual leh rapthlak tak ani khawvawt ah amah vangin chhuat ah ka mu nih chu.Tae hmaizawn tak ah a hmai a han dah ah ring tawk in ka mu ka tih chu a ti vak a Tae a nui tawp.
Chu mai pawh ni lo,I rim chhia min tih nih chu min hnim RU ka rim hi e Mihring panggai rimbak aiin a tui Kim Taehyung eng ang pawn hausa mah LA min hnuai chhiah hi tum suh,kut I nei ve reng I tui in tur pawh nag man ila thei kha wine pawh I ken theih kha,
Jungkook a in her nawk tae wine ken cu tae kawr ah chuan a leih bua phu ba tih pah in a nui hawk hawk.
Jimin chuan ti tawh suh Jeon Jungkook I harh fim hun ah i tan a tha dawn lo a tih pawn a awi duh lo.
Midang hi cuan Jungkook chan tur chu an hre vek.RM leh suga chu an lo high five✋ a,a nuam dawn e.Tae chuan Jeon Jungkook ring mang kheng in MIT sen ram thinrim hriat tak chuan a tia, Jungkook leh hawi leh chiah tae awm ah atlu phei a chat thla pah in a luak khum nghal zat bawk .
Jungkook tan chuan a tuk lo her tur chu Life is thihna hi nimai
Min lo chhiar sak leh theuh dawn nia ,dawr nghah pah in ka ziak a thu dik lo pawh a tam ang min lo hrethiam hram dawn nia.
Please vote and comments
VOUS LISEZ
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
NouvellesLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.