Jimin Hyung ,,lo ding rawh sawi fel ang thinrim lo LA..
Jungkook thusawi hrelo awm tak in jimin chak tak in a kal a,,a car ah lut in chak tak in a khal nghal...
Jungkook tih ngaihna hrelo in a lu a tuai vak vak a..
Engtin nge niang ,,tae nen kan in ngaihzawng ani tih hreta se ,,hmun dang a kan riak dun tih ringawt pawn a thinrim sia,,anilo Thian ka nei si lo...
Car lah ka nei si lo eng tin nge ka zui ang ,,a kal na tur ka hre silo ,,.Tae rang tak in a phone ,,
Tae kook bul a alo thlen chuan ,,Jungkook in thil awmdan zawng+ a hrilh nghal vek ..
Tae in an inngaizawng ani tih chu Jimin hriat tir rih lo a him tih ahre nghal ,, (a chan chu a best hi a rilru a awm tawh chu engpawh ni se ti tlang nghal chi anih vang ani..a chhan pawh high school an kal lai in hmeichhe pakhat an in chhuh aa tae in Jimin rilru na tak in a hliam sak a,,tae in thiamlo in kar 3 chhung ngaihdam a dil a ti hian an tha leh ani si,,tae in Jimin rilru Tina ngailo tur in a intiam bawk.)Tae: Kook lungngai lo phawt ang,,Jimin chu ka hrechiang alo haw leh mai ang in ah lo va nghak ila.
Jk: Awle,,mahse thil tha lo ti ta se,,.
Tae: Kook kan inngaizawng tih hi I hrilh em??
Jk: Ai ,,engmah ka sawi lo tae in a hrilh mai ang che ka tia,,a thinrim lu tuk a,nag man min hrilh rawh a ti tlat a.. Sawi tur ka hre silo.
Tae: Engmah kan hrilh theilo kan inngaizawng tih pawh,,,,Jimin rilru hi ka ti na nawn thei tawh lo..
Tae thusawi chu Jungkook in a man lo tak zet zet ani...
Jk: Tae a rilru Ilo tih nat sak tawh Ami...In hau ngai pawh in ang silo.
Tae: Hmanah ,,umm...,
Tae in engmah a sawi zawm lo,,Jungkook in mak a ti tak zet ani..
Tae: Kook haw mai ila ,in lam ah Jimin chu lo nghak ang ,keiman engkim ka hrilhfiah vek ang..
Tae car chuan an haw a,,car chhung chu a reh tlawk+ kook in tae a melh leh zeuh tih loh chu,,tae in enge a ngaihtuah a hrelo,.a ngawi reng bawk si..
(Time skip)
Kookie in kan thleng ,(Jungkook aphu zawk) enge I ngaihtuah a??
Jk: Engmah nilo ,,lut ila..
Jungkook in ah tae pawh melh lo in a lut nghal..
An pahnih chauh chuan chu inlian leh ropui tak ah chuan Jimin an lo nghak a..,,Jungkook room ah a awm reng aa.,
Tae in room kawngkhar hawng in ,,kawngka ah a ding a.
Kookie enge room ah I tih reng ,,keimah chauh in inhnuai ah min awm tir a ka khua har nia,,( anui sei a)
Jungkook erawh a nuilo.
Tae room hran I nei dawn I ti tiraw kha??.
Tae: Aw ti e,,.
Jk: Anih chuan khawnge ka room tur chu ,,ka lo in sawn ang Jimin hyung lo thlen HMA in..
Tae in engtin mah Dan a tumlo..
Awle ,,ka room opposite chiah hi buangrua I ngah Chuang lo a indah fel LA lo chhuk rawh oo,,,I mahmawh tur engkim ka dah vek tawh nia..
Tae a chhuk a ,Jungkook a tum hmuk.
Kim Taehyung mimawl pa,,I phal tak tak maw !!? Room hran ah chuan ka awm mawlh ang phalloh der pawh sawi loh ,,awlsam tak in I aw thei maw? Sual lutuk mai .. Amittui rawn far fep chu a hru a,,eng vangin nge he MIT a tang hian tui hi a duh hun hun ah a rawn chhuah ziah ka ning,,.
STAI LEGGENDO
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
Storie breviLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.