Part-5

934 91 5
                                    

"KA SPOT BOY NI RAWH"......

Jk: Enga!!!?

Hei bak ka tan tih theih I nei lo ,I pawm loh chuan I thu, tae in a ti ram hmak a.Jungkook tan chuan duhtlan tur awm lo in a tan thil pakhat chiah a chawp chuah sak , pahnih ni lo in

Hma hun eng ve tur a angaih kha ,a thim dawn ta em ni ,amah leh amah buaina ah a in hnuk lut si.

Tae: I pawm em,tun a min chhan loh chuan chance dang a awm toh lo.

Jk; AW, ka pawm e, mahse

Tae: Enge ?? Mahse tih tur I nei lo, in Siam rawh

Jk: Engmaw,( ameng phawk vak a)

Tae: I beng hi a tha lo em ni!!? In Siam rawh ,principal bul ah ka va kal lawk ang.

Jungkook in tae kal tur chu a ban ah a chelh a,

Jk: Enge tih I tum!!?

Tae anui hak a,Jk in a hlau tih a hria,
Ka bulah I Chen tur thu ka hrilh dawn ,scholarship hmu a lo lut I nih vang in ,hostel a awmlo in ka bul ah I chentur thu ka hrilh dawn ,a sawi zawh rual in tae a kal nghal a.

Principal chuan awlsam takin alo phal mai bawk ,eng vangin nge a phal loh ang ,a diltu hi tu dang nge ni ?? Tu dang nilo in a tupa neih chhun a duh engkim a tih sak kha ni tlat lawm.

(Time skip)

An intur tae in alo lei sa diam tawh a kal tur chuan An kal chhuak ta ,an bung rua chu tae te driver wonbin-a chuan van in a phur sak a,an ni thian za ho chu an mahni private car in tae car ah Jungkook leh jimin an chuang a,car dang ah RM leh jin ,Jhope ,suga ama bike a khalh bawk.

An awmna in tur an thlen chuan ,engvang a Jungkook hi lo kal ve nge tih tuman tae an zawt lo ,a chhan hrevek ni awm tak in an awm ngai in an awm mawp mawp a,mahse tumah chuan Jungkook an ngainalo jimin tih loh chuan.

Jhope: A rit lutuk tu bungrua nge min lo pui ru,ka zo lo nia.

Jk: Hyung ka lo pui ang che .

Jhope: A nih chuan nag mah in lo keng mai ta che ,tih tur dang ka nei a

Jk: enga !!( Jhope in rum deuhin a melh a) awle awle

An buangrua vel chu Jk chuan amah in a thiar zo hi ani ringawt midag ho chuan an in an fang kual a ,an room tur an thlang a ,tuman tlan hluam leh riltam tak a Hnathawk chu an hrechang lo.

Engkim Jk in a tih fel vek hnu chuan a room Tur en tur in akal ve ta hahdam a duh tak zet nikhat a tan chuan a chau mah mah tawh.

Tae: Hey ,nag kha Enge itih

Jk; ihhh,,(a dang a awk zo)

Tae: Enge ihh chu

Dang awklo chi ani hleihnem ahma ah mipa hmeltha tak kawr ha lo in ,inbual zo tih hriat tak LA hnawm chap ,akawng a towel chauh veng ,a Sam kir chuai leh ahmel sexy khat tlat chuan a mah haw Ber tu pawh a ti zam thei reng ang chu.

Jk: ihh! Room ka nei ve dawn em???

Tae a nui taw a.
I neih I ring em?

Jk: Ring chiah lo

Tae: I ti dik anih chu,room chuang a awm tawh lo ,ka room ah I thawmhnaw nen rawn kal rawh ,ka lak a tag I awm hla thei lo nag chu ka spot boy lawm inih.

Jk: Enga!!!! I room ah maw,ka theilo ang kei chu sitting room ah ka awm mai ang Taehyung.

Tae a rum ngulh a.
Ka thu sawi hi voi 1 pawh min hnial tawh suh ,ka spot boy nih I pawm a atag khan ka hnuai ah I lut tawh ,cuvag chuan ka duh Dan engkim hi I duhdan ani ve mai chuan ka awmna piang khawihmun ah pawh I duhloh na hmun Ber pawh ni se I awm ve zel a ngai

Mr.Proud(Taekook)18+___✅ Where stories live. Discover now