(Ni e kan Hmangaih te hi an nat kan hlauh a vang in thil engkim hrilh ai ah mahni chauh a thuar duh Chang a awm thin....,mahse Hmangaih na MIT chuan a Hmangaih MIT chu a hmu a ka in sawiin hrilh lo mahse a lak ah zep anei tih a hre Leh mai thin...in Hmangaih te hian kan hriat miah lo hian in zawm na thuk tak kan lo neih reng thin ani tih hi I ring ve em??)
Jungkook ahmangaih na tuar kuah reng Chung chuan a thian te a call a..
A thianten an awm Dan engkim hria in ,an mahni hruai Tur in an kal nghal a minute reilo te a thleng in Jungkook lo tap zawi hnap tawh le a Hmangaih nghet tak a kuah chu an va hmu a,,a rang thei ang Ber a hospital ah kal pui in Taekook tan eng KIM an buai pui a.(Mihring hian thian kan nei vek a,,mahse Thian tha chu tlem te kan nei ..kan thian tam tak te hi kan tan a engkim ti vek thei an nilo kan duh ang a nung thei an ni vek kher lo bawk...mahse thiantha chuan a thian a ngainat Leh engkim a hrilh thin tan chuan engkim a huam a kawngengkim ah a thlawp a fuih a ngaihna ah a fuih a ,,a tanpui bawk thin ........Taekook tan pawh an thian te hi awmlo se an tan chuan kawnghi a eng kher lo ang...I thiante kha I tan enge an nih ve??)
Jimin: Kook a tha vek e,,engmah tham Anih lo hi doctor in alo harh Leh vat ang a tih kha.
Jk: Hyung keimah Vang ani,,...a tan hian buaina bak ka nilo,.....kan lo in tawng Leh kher hi a pawi ka ti.
(Atap a)
Jimin: Chutiang sawi suh,,nangmah zawng a abuai Zia kha,,...khang thu zawng+ ka hrilh ta che kha ka inthiam thei lo,,ti khawp khan tae hian a Hmangaih che tih kha ka lo hrelo a...tun ah chuan kalsan pawh tum LA keiman ka dang tawh ang che.Jk: Hyung...a ti chuai raih aa
Jin: Jungkook in ti fai LA ,,nakin ah engkim I sawi dawn nia ,,umm lo kal roh ka lo hruai ang che...tih pah in Jungkook a kuah a.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
Cerita PendekLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.