Part-38

520 66 7
                                    

Jungkook lo harh hnu chuan tae in a hruai haw a..

Kook muangchang khan mula,,,I bul ah ka awm hi engmah hlauh tur a awm lo ania....,tih pah in blanket asin tir a.

Midang ho pawh chu jk mut na bul ah chuan an lo ding thap a jk u pawh tiam in..

Jk bro: Kookie ...,,engtin nge I awm?

Jk: Hyung ka tha ,,khawngaih in min chhuah San RU.

Jk bro : Mahse.

Tae in a dar ah alo chelh a,,hyung lo va chhuak mai RU ka lo awm pui ang.

Jk bro: Ole,,

An za vai chuan an chhuak a.

RM; Enge Jungkook Chung a thleng hi a mak ka ti.

J hope":Korea a rawn let ve chauh tiang hi a tuar nghal sia ka khawngaih e

Suga in jhope a nghawk zeuh a,,jk u a melh aa...

Jk bro: Ka lo va hahchawl ange,,tih pah in a room ah a lut nghal a.

Jimin: Hobi hyung I ka kha ..(amelh vak a)amak thei em mai,,jk u tan pawn a hreawm Dan tur kha anau in a room atang a hnawtchhuak zel bawk si...Keini tal chuan hnem ang u.

Jin: Nia,,amak teh nuai ani,,hetiang buai na siamtu hi hremah ila engtin mah kan ti thei si lo.

Jhope: I hria mi. ,,,,,

Suga in jhope a beng tawlh a,,AAA lutuk Yoona misual I leh Kan tae pu bak va ni suh ,,kan chet HMA in min chet khalh zel anih hi tih pah in a kut a hum ruh a

RM: Thuchiang in hriat loh kha,,tih theih kan nei tlem em ani,,naktuk Hna kal in ngaihhlawm kha ..mu ang u.

Jimin: Mahse tae leh Jungkook khi

Jin: An mu ve mai ang,,Tae in sawi tur a ngah ngawt ang,lo mut san mai ang u.

Time skip.

Tae jk bul ah a thu a,,a en reng aa .

Kook thil ka zawt ang che mahse
ka zawhna che hi I duhloh chuan min chhang lo thei ani .

Jungkook in tae a en reng aa MIT a khap eih lo.

Kook damdawi kha engvang in nge I ei?

Jungkook in tae a en reng aa,,a MIT a tang mittui a rawn hnam nghal.

Tae ka tihpalh.

Tae in jk kut a vuan a,,Kook tihpalh tih kha sawi suh mahse ka chhan na duh ala ni lo.

Mahse tae ka hlau ani....min kuah thei angem ...(Jungkook a tap leh pur tawh)tae in rang tak in a kuah a..

Kook,hlauh tur a awm lo sawi rawh engkim ..

Tae ...,ihhh a hmel ka hmu tha thei lo aa

Tu chu maw...

Kha mi kha ..,a tih rual a tukverk thlithaw in. A rawn chem ri rawk ah chuan Jungkook a phu vak a.

Tae in nghet deuh in a kuah leh nghal aa..,,kook a tha vek ee..

An ngawi deuh vang vang a,,tae in a ngaite bawk in zawh na a zawt leh.

Kook tunge nachin a I sawi tumkha..

Ka hrelo,,Mahse tihnat che a duh ani.

Nag nilo keimah ngati nge ,,mahse ti nge I room ah khan ka luh I phalloh.

Tae a awm ve Lawm kha tah khan..,,I rawn luh chuan I thi dawn asin ...

Tae in Jungkook a en a,,ka thih I duh loh Vang maw,,mahse I nunna I chan thelh nih kha ka ngaihdan tur engmah I ngaihtuah lo Ami.

Mr.Proud(Taekook)18+___✅ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora