Zing ka tho tur chu ka meng tha thei lo ka lute hi a puak dawn hian ka hria,ka lu han nat Zia mai chu mak deuh chu ka mut na chu chuat anilo tih ka hria tu khum Ber ah nge ka mut tih in ka hawi kual vak vak a,oi ka duh theilo Kim Taehyung a khum ah!!
Ka tho thut chu chuat a mu chu ka rap chawrh a Jimin alo nia,kha I harh thei maw,nizan kha chu a ti ringawt a,engmah ka hre tawhlo ka tih zawm zat a, anui ringawt male
Enge itih jeon Jungkook keimah leh keimah ka inchum a engmah ka hre chhuak thei chuang lo,buai na ka Siam chuan ka Chhe vek ang anih loh hram ka beisei.
Jhope: Hey,kook nizan kha chu Taehyung I tlawm Chiang e
Jk: eng a😨??!! I sawi awmzia ka hrelo ,fiamthu suh
Suga: I ropui
RM nen an in high five zawm leh nghal aJk: min fiam reng su, engtin nge Taehyung te ka hneh ang in mawl em mai,
za miah lo in Jungkook anui ,aluthak lo a hiat bawk eng mah a hretawh lo miau a ,atan chuan hrilh hai thlak tak ani.Jimin :Jungkook ti suh ka tih vak+ te khan ka thusawi I awilo a, zu in iva thian lo ve I aaa lutuk .
Jimin in Jungkook a beng sawk ,a ngam em em chan chu Jungkook hi a ngaina tak zet a mahse a chhan theih loh piah a a awm chuan a tan tih ngaih na a awmlo ,Jungkook a khawngaih lawk ani.Hyung te u khawngaih in engkim min hrilh teh u,ka bo tulh tulh ania ka tap mai dawn. I LA tap dawn chauh suga in alo ti leh hram a, thil awmzia cu
I rui lutuk I huat thu a Chhe sia Taehyung I huatna zawng zawng kha Mi zawng+ zing ah I chak chuak a,cuan chuanJk: chuan eng!!?
I chahthlak dawn in tae wine in I theh a I luak khum bawk a,Jimin in aw sin zawi raih a atih chuan Jungkook Zak leh nuamlo ti chu a sen vek mai ni🍅tomatoes hmin tha tak aipawn a biang asen ang a zah vang in.
Jk: anih khaw nge amah chu?!?
Suga; a haw,I luak khum te kha chuan hetah alo let peih Ami I rin ,I bul ah a awm peih tawh lo tawp Ang.
Kawngkhar a ri thuai a,an hawi nghal thup bawk ,Khawngkhar a ding chu tu dang nilo in Taehyung ngei mai,Jungkook lung chu vawi eng zat nge a phut hman en pawh a en tha ngamlo, a kun char char mai ni.
Thiante u in Siam rawh u hostel ah awm kan ngailo,keini mihausa he tiag hmun a awm kan ma mawh lo tae chuan a rawn ti ringawt a asawi pah in kook a melh reng bawk ,Jungkook a hawi chhuak lo.
In Siam rawh u ka haw kha ka nu engkim ka hrilh vek a,kan thian ho Chen na Tur min lei sak alawm,insiam ULA kan kal dawn nia,
RM: a hun alo thleng ta,kan thian inrenlo a achet meuh chuan kan nuam sa leh dawn e.
Jin: tae I ti tak tak maw,engvang in nge I nu in kan chenho aphal? A phal ngai si lo ,a phalloh vang a hostel awm kan ni lawm ni, kan awmho theih nan ,tun a tak a han phal!!
Tae: lung ngai suh hyung he ka thluak hi a tha tawk ka nu hrilh fiah nan kan duh+ kan ti thei tawh ang .
In siam tum a an kal sua sua lai chuan Jungkook chu khawngkhar lam pan in an in Siam zawh HMA chu pawn ah lo va awm a tum a.
A chhuak chiah a ban ah tu emaw in a rawn pawt dawr a tu nge ni vak ang Taehyung ngei ani.
Hey ,kal mai I tum law nizan kha chu I hmuh nawm khawp mai ka kawr ah te wine Mi theh ngam ania,tae in a sawi zawh rual in Jungkook chil a lem kawl ngam tawk,
Ka kawr man kha I hria em? ,I neih zawng zawng pawn a lei pha lo a sin zan khat thil thu ah bawlhhlawh a nih nghal kha tu vang nge tih pah in tae in Jungkook a hmer vak a.
Ka tih palh ani ,min ngai dam rawh ka rul leh vek ang che part-time in Hna ka thawk anga ka rul leh vek ang che, tap Chung in Jungkook in a sawi thei tawk.
Pakhat zawk a nui hawk a,chu tiag a rei dawn lutuk ka thei lo,I awm Dan kha kan principal bulah ka sawi anga ka hnawh chhuah tir dawn che in khua ah awmla I in hmeh ber nagni ang mihnuai hnung ,Mi rethei cu an tihni tlengin an rethei reng tae a nui hak a Jungkook a nem sawk.
Khawngaih in min ngaidam rawh sawilo hram rawh ,I duh duh ka tih sak ang che, nie,kan Hausa lo tih chu I hria mahse ka theihna a piang ah I duh duh ka tih sak ang che ,thla em pawh ral HMA a ka haw leh in ka u in engtin nge min ngaih ang khawngaih in tae ,Jungkook in tap hawm+ leh thingthi in a ngen tawp mai ani, at an chance hnuhnung Ber ani bawk si.
Taehyung a nui hawk a,ka duh duh maw??
Jk; umm,I duh duh
Anih chuan ka spot boy ni rawh.
Please vote and comments
Minlo chhiar sak tu te Chung ah ka lawm thu e.
Chuan a rang thei ang Ber in ka lo cont leh ang.
YOU ARE READING
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
Short StoryLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.