Part-40

551 60 7
                                    

Tae ka chhuah ngei ngei a ngai  von chu....Jungkook in thil a ei pah a a HMA a thu tlangval hmeltha tak chu a MIT ah tak aen bawk.

Ti nge,ka Kal ve I phal loh chhan sawi phawt LA,,nih loh chuan I Kal thei lo ang.

Ka sawi theilo,...I duh leh thinrim rawh ka Kal dawn tho ...Jungkook a thut na tang a tho thut a a then sawk bawk ...a chhan chu an chetdunna hnuai lam na kha ala reh lo tlat a.

Tae a Nui suk a,,ti khan Kal itum maw  I hmel kha I hmu lo Ami...

Jk a tum hmuk a,,Oo ka Kal dawn tih pah in inchung lam a pan nghal a.

Luhlul tae in ati zawi sap a.

Jimin ngawi reng a sofa alo thu chu a lo tawng a..

Nizan ah I ti na mah mah ni maw.?(anui a)

Tae: nia,,ka insum theilo a hmeltha lutuk hian min ti aa vek.

Jimin: I ninawm ,,a hmeltha tih chu ka hreve bawk sawi kher angai lo.

Tae: Nge I thinrim kher ,,khawnge midang.

Jimin: An duh duh na ah,,an hne awm ania an rui a ka buai pui a,,lawm thu pawh sawilo in an kal leh vang+ a,,Korea a lo kir hian e awmzia a awmlo.

Tae:I thinrim anih kha,lungngai suh party pui tak ka LA buatsaih sak ang che

Jimin: Tak+ (tae lam ah akal phei a a kuah Cheng+ a)itih loh vaih ka thinrim viau ang..

Tae;Lutuk.

Time skip.

Jungkook room ah alo in Siam mial mial a,,tae coffee in pah in lut a.

I kal dawn maw.?

Umm ..tih Chiah in kook in a chhag

Hey,,Kook I kal na tur tal I sawi dawn lo Ami?.

Tae ka kalbo dawn pawh nilo,,ka chhuak zuai mai dawn lawm tinge ka kalna tur I hriat chak em em.

Jeon Jungkook ,,Min Hmangaih em(tae in Jungkook rum tak in amelh a)

Oo,,nga ti nge min zawh.

Nga ti nge a??hah Hmangaihna ah chuan engmah zep a awm tur anilo,,mahse ngati nge I kalna tur ho te pawh I sawi theih loh.

Jungkook tae lam a hawi a,,Tae nakin ah tunah lo min hrethiam hram teh pawi ka ti.

Tae a tum hmuk a,,Khum mawng ah a thu a..,,an ngawi vang vang a.

Tae ka kal o,...ti Chiah Jungkook in a sawi.

Tae in melh pawh a melh lo,...
I duhna ah hi chuan thu I duh male,,mahse ka Hmangaih bawk che sia,,ka tan I pawimawh em avang in ithu hi ka hnial thei silo...tae in a rilru a kawm mial mial a,..
Ka tan nag lo an awmlo,kook he tia I awm hian ka tan a nuam lo tih hi I hrelo Ami....amah leh amah a in zawt.

Time skip.

Jungkook in  a phone a phawrh chhuak a,, number pakhat chu a dial vang vang a..

? ; Hello,, Mr.Jungkook

Jk: In hmu ang engkim sawi fel ang.

?: in hmuh kher kan ngai in ka hrelo,,I tan chance hnu hnung Ber ani tawh ka tih kha ,,I in ngaihtuah fel tawh tih na em ni.

Jk: Nag nag,,zahna pakhat mah I neilo em ni,,nangmah duhlo tuchu tinge neih tum in I buai reng .

?: Jeon Jungkook ilo lan HMA kha chuan duhloh chu ka nilo asin ,,...nag zawng sen I lo lan atang khan ka Taehyung khan ka tan hun a nei lo (a aw ri tang chuan a thinrim tih a hriat)

Mr.Proud(Taekook)18+___✅ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora