(Hringnun ah hian duh ang pat in engkim hi akal thei lo,,kan duhthusam te kan tih tur te lo sawi lawk thin mahila kan tan a remruat tu Chung a Pathian a awm chhung chuan kan duh ang in engmah hi a thleng theilo tih kan hre ngei ang.)
Doctor ka ka Jungkook enge a an???
In lo thleng tlai ang tih a hlauh awm khawp mai,,a hun tak ah in lo thlenpui aa kan chhan thei hram ,,chemte a vih na hi a thuk lutuk aa chuvang chuan a thisen kha a chhuak hnem a,,chumai bak a a vit tu hian mihring thih HMAna tur a hre khawp mai,,,..min lo hrethiam ULA damlo dang en leh nghal tur ka nei aa,,in thianpa chu ward panggai ah kan dah vat ang hlauthawng suh u,,tih pah in doctor chu a kal a.
V chhuat ah a thu thlawp a,,Ka lawm lutk ka lawm lutuk ,,tih pah in a tap zawih+...
Jimin in alo kuah vat a.
Jin: Ka sawi reng kha tae I tan alo kir leh a nih hi,chuvang chuan I venhim a ngai ani.
V: He thil ti tu hi tupawh nise ka zawng chhuak ang,,a chak lo khawp ang kook hian a hmel a hmuh ngei ka ring ,,.
Jhope': A hmu tur ah dah ila,,mahse alo har chhuah loh chuan ..
Tae in jhope a en kar a,,sawi tawh suh a harh chhuak dawn alawm,,doctor pawn tha atih kha.
RM: Nia a harh chhuak dawn alawm,,mahse tae han ti buai duh tur che hmelma I nei em ,,a nih loh pawn Jungkook in.
V: Hyung chu tiang ati chiah..
Yoona kha nu kha,,a tho hluai a..Jimin in alo chelh vat
V: Ka that dawn kha nu kha.
Jimin: Tae engmah I hriat Chian loh kha insum rawh umm Jungkook tan,,.
RM in jin a signal zeuh a.
Jin; Tae thil hrilh tur che ka nei a,a hmasa in engthil mah hrechiang lo in iti lo ang tih min tiam LA.
V: Oo ka tiam e.
Jin: I phone ah khan msg alo thleng aa,,chu+ he thu hi nia.
Tae in a phone chu ala vat a a chhiar nghal ,,a thinrim tak zet Yoona a ti vak a.
Jin : In bengdai LA,,Joon hian delete rawh a tia mahse ka delete lo anih kha ,,I nat zual kan hlau a,,mahse a ti tu hi I hrechhuak lo ang tih ka hlau tho bawk si kan pui ang che I thian te hian.
Jhope: Chuti nih Chuan Police hrilh mai ila.
V: Ai police chu an tel tur anilo ,,keimah ngei in engkim ka ti fel ang tih pah in a phone a hum aa..
Jimin: Tae I thian te kan awm reng ania ,chuvang Chuan ithu in engmah tisuh ang che ..
V a ngawi reng a.
After 30 min.
Jungkook chu ward panggai ah an swn a,,Tae abul ah athu reng a a kut a vawn sak aa.
Kook I tan ka awm reng ania,,I bul a hi ka awm hi I hria em lo harh vat LA ka tan rawn Nui leh teh umm,,...
Midang in a sir a tang an lo entap a,,Tae in jk a Hmangaih Zia an hmuh in an mittui a tla lo theilo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
Kısa HikayeLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.