Min zui dawn em??
Ooo ,,ka zui ang che Pary hi ka hua...tih pah jk in a wardrobe a hawng aa..,Mahse ka u saw hruai ve ila amah in awm dawn asin.
A theih loh ..,Tae a tawng ram hmak
Anih chuan ka lo lang zuai anga ka haw leh nghal ang ,,
Teuhlo mai,,jimin a rawn haw dawn a kan lawm dawn a lawm,,I awm ve reng a ngai..
Anih ka u hi..
I u te chu lungngai suh,,I awmloh San rei tawh lutuk aa zan khat lek I awm loh San vang khan a buai lo ang...,nge na chin a min rawn hmuh vang khan I in sawi fiah dawn Ami...ngeiawm zet in tae in jk mitko a San khum aa.
Hahh,engvang in nge ka insawi fiah ang,, ka u te chu a fel lutuk engkim a hrethiam vek..
Anih nga ti nge,,I hmuh ngam loh tur kha I sawi si.
IH,,ih kha te chu ka Zak ve lawm,,a nau duat hi kha ti khan min hmu a ka Zak a lawm..
Tae a Nui vak a,,I u bul ah I inla baby vel nimaw,,,ka bulah hian baby zawk ta che ka duat thiam daih ang che.
Fiamthu reng mai ,,chhuak roh ka insiam dawn,,ka U hnen ah lo va sawi roh.
Enga?? Kan pahnih in le,,Zak duh suh ka hmuh vek tawh kha...Tae a Nui sei a.
Ka Zak lo,,.tih pah in bathroom ah jk a lut daih a.
Tae a Nui sei a,,cute
Kei AIA hrechiang tu che hi tumah an awmlo ang,,I zahzum Dan hi engtin mah ka thlak thei dawn lo nih hi.After 15min.
Tae jk khum ah alo thu a,,I va han rei ve insiam chhung pawh ,,hmeichhia I nih loh kha min nghah rei tir lutuk.
Animaw a rei pawh ka hrelo,,kal ang ka u bul ah sawi kan ngaih kha tih pah in Jk in Tae a pawt dawr+ a.
Sitting room..
Jk: Hyung ih ih
Jk bro: Ka hria ka hria ,,va kal rawh.
Jungkook in mak tih hmel deuh in a en a...
Engtin???Jk bro: In au ring em alawm.(anui a)tiang reng kha Mi in nih ,,in nuih zathlak
Tae: Ni e,,I nau hi maw a sual lutuk a,,min hnial reng mai ni,,Hmangaih lo ila chuan ka hnek chak thin ania.
Jk bro; Nimaw,,A tawngthei ve nia,a naupan lai pawn a thian ten Bunny tawngthei an ti thin lawm
Tae anui vak a,,Bunny aa oi a ang lutuk.
Jk in tae a beng pawp a,,kal ang I ninawm ka zui lo daih mai ang che.
Kha I lo hmu em,,min beng reng ringawt ka na ni ,,tih pah in a Jk a kuah a,,mah se a hmel hi chu sawisel bo ani tiraw unaupa.
Jk bro: I lo pawm hi ka lawm chuan I Hmangaih tih ka hria a ka lawm leh zual va kal tawh RU in tlai ange,,Kookie min lo ngaihtuah lo LA.
Jk: Umm,,anih kan kal o .
Jk in a tang a chhuak chiah ,,jk in tae a hnung ah a beng leh aa,,min hnek chak thin maw,,I rilru chu leh .
Tae a Nui sei a,,Ka sawi UAR na nih kha ,,ka Hmangaih Dan che hi ka sawi fiah thiamlo tih I hria e Ka Jungkook.
I Jungkook a nih chu ,,car ah khan lut rawh party na ah chuan I bul ah ka awm miah lo ang,,..
Car ah an lut a.
I Chiang maw,,ka bulah lo khawih ah mah I awm ngam lo ang.
Anih chu.
Min 30 vel an tlan hnu in,,muangchang in an car chu a tlan aa,,an inrinloh lai in an HMA ah Mi a rawn lang thut a ,,chu + SU ngei in an in hrebawk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
ContoLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.